سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمایشگاه بین المللی اهواز پایگاهی برای واکسیناسیون علیه کرونا

رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز گفت: اولین پایگاه تجمیعی واکسیناسیون اهواز در نمایشگاه بین‌المللی واقع در کیانپارس راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهران احمدی‌بلوطکی رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز گفت: با کاهش سن گروه‌های هدف تزریق واکسن کرونا، پذیرای تعداد زیادی از مردم خواهیم بود، بنابراین لازم بود فضایی غیر از مراکز بهداشت برای واکسیناسیون کووید – ۱۹ در نظر گرفته شود.

او با بیان اینکه این اقدام به منظور رفاه حال مردم، اجرای طرح واکسیناسیون عمومی و دستیابی هرچه سریع‌تر به ایمنی جمعی انجام شده است، اظهار داشت: به ازای هر ۳ تا ۵ مرکز بهداشت، یک پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کرونا راه اندازی خواهد شد.

احمدی بلوطکی نمایشگاه بین المللی اهواز را اولین محل واکسیناسیون تجمیعی در حوزه غرب این کلانشهر عنوان و تصریح کرد: در این محل‌ها واکسیناسیون علیه کرونا ویروس و زیر نظر پزشک و برای گروه سنی هدف مورد نظر صورت می‌گیرد.

رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز در دسترس بودن مکان، امکان تردد خودرو، همکف بودن، مناسب بودن سیستم سرمایش، گرمایش و تبادل و تهویه هوا را از جمله امکانات رفاهی این محل برشمرد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.