سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخشش فرهنگی اهوازی در مسابقات بین‌المللی قرآن هلند

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از موفقیت سید جاسم موسوی فرهنگی ناحیه یک اهواز در کسب مقام نخست مسابقات بین‌المللی قرآن کریم هلند خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کوروش مودت مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: آیین اختتامیه دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم هلند، از شبکه‌های مجازی به صورت زنده و با سخنرانی و حضور عبدالوهاب بلوقی، سفیر کشور مراکش در هلند و برخی شخصیت‌های اسلامی با معرفی نفرات برتر برگزار شد.

او افزود: طی این دوره از مسابقات که تنها در رشته قرائت تحقیق برپا شد، سید جاسم موسوی، قاری ایرانی و فرهنگی خوزستانی توانست رتبه اول را کسب کرد.

مودت بیان داشت: این مسابقات در ماه مبارک رمضان و به همت مؤسسه بزرگ اسلامی دارالهدی کشور مراکش در آمستردام، با شرکت بیش از ۷۰۰ قاری مرد و زن از ۷۶ کشور جهان و به صورت غیرحضوری برگزار شد.

در این دوره از مسابقات به ترتیب عبدالصمد مبروکی از مراکش حائز رتبه دوم و حمزه منجد از مراکش مقام سوم را کسب کرد و در بخش بانوان نیز ضحی اوساو از فرانسه، دعاء الشبیهی از مراکش و سکینه الجواد توانستند رتبه‌های اول تا سوم را کسب کنند.

داوری این دوره از مسابقات را نیز الیاس مهیاوی، محمد قصطانی، اکرم آلبوعزاوی و معاذ الدویک از کشور مراکش بر عهده داشتند و رئیس هیئت داوران نیز بر عهده ابواسامه محمد اراوی بود.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.