سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اذعان نتانیاهو به مواجهه با چالشی بی‌سابقه در نبرد قدس

نخست وزیر رژیم صهیونیستی پس از اعلام آتش‌بس در غزه اذعان کرد هیچ ارتشی در جهان با چنین چالشی روبرو نبوده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل ازالجزیره، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در کنفرانس خبری همراه با «آویو کوخاوی» رئیس ستاد کل ارتش این رژیم، در توجیه اعلام آتش‌بس با غزه مدعی شد که ارتش هرآنچه که لازم بود در غزه انجام داد.

او در توجیه عملی‌نشدن وعده ادعایی عملیات زمینی ارتش به غزه گفت: اگر نیازی به حمله زمینی به غزه بود، ما این کار را انجام می‌دادیم، اما آنچه لازم بود بدون انجام ماجراجویی‌های غیرضروری انجام دادیم.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی ضمن تشکر از ارتش و اطلاعات این رژیم افزود: درست است که فشار و انتقاد بین المللی وجود دارد، اما من می‌خواهم از جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا که بار دیگر حمایت مطلق خود از اسرائیل را تکرار کرد، تشکر کنم.

او با ادعای اینکه گنبد آهنین ۹۰ درصد از موشک‌های حماس را هدف قرار داده، اذعان کرد: بیش از ۱۰۰۰ موشک به عسقلان اصابت کرده است و درصدد تقویت اوضاع آن هستیم.

نتانیاهو در اعتراف ضمنی به شکست در برابر مقاومت، گفت: حماس فکر می‌کند می‌تواند با موشک ما را هدف قرار دهد، این اشتباه است و ما با قدرت پاسخ خواهیم داد.

او مدعی شد که بیش از ۲۰۰ نیروی مقاومت از جمله ۲۵ فرمانده را هدف قرار داده است و تونل‌های حماس را تخریب کرده است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی تایید کرد که ساختمان‌ها و کارخانه‌های متعددی را در نوار غزه با ادعای استفاده حماس از آن تخریب کرده است.

این درحالی است که به گفته یونیسف، کودکان شهید و زخمی شده در حملات تل‌آویو در خانه‌های خود بوده‌اند، جایی که باید برای آنان امن باشد، اما هدف قرار گرفته شده است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی روز گذشته اعلام کرد که بیش از ۴۰۰۰ هزار موشک از سوی مقاومت فلسطین به اراضی اشغالی شلیک شده است.

کابینه رژیم صهیونیستی ساعت ۲ صبح جمعه به وقت غزه آتش‌بس اعلام کرد و پذیرفت که توان مقابله با موشک‌های مقاومت و ملت فلسطین را ندارد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۶:۲۹ ۰۱ خرداد ۱۴۰۰
شمارش معکوس تا نابودی اسراییل شرور