سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرغ در البرز بال بال نمی‌زند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز گفت: طی دو ماه گذشته ۶ میلیون کیلوگرم مرغ در البرز توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، رامین ربیعی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز با بیان این که طی دو ماه گذشته ۶ میلیون کیلوگرم مرغ در البرز توزیع شد، گفت: گران فروشی مرغ قابل قبول نیست و با متخلفین برخورد جدی خواهیم داشت.

او در خصوص آخرین قیمت مرغ گرم، افزود: مرغ گران نشده است و باید طبق همان قیمت مصوب هر کیلوگرم ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان به فروش برسد.

رئیس سازمان صمت البرز با بیان این که نظارت و بررسی بر روند فعالیت صنوف با جدیت دنبال می‌شود، گفت: در فروردین و اردیبهشت سال جاری یک هزار و ۴۲۳ مورد بازرسی از فروشگاه‌های عرضه مرغ انجام شده که در نهایت منجر به تشکیل ۱۲۷ پرونده به ارزش ریالی ۱۶ میلیارد و ۴۰۴ میلیون ریال شده است.

او افزود: در فروردین ماه، دو میلیون و ۷۸۶ هزار و ۷۹۳ کیلوگرم و در اردیبهشت ماه سه میلیون و ۶۵۹ هزار و ۸۴۸ کیلوگرم مرغ گرم در البرز توزیع شده است.

ربیعی گفت: در روز‌های گذشته مرغ گرم به میزان کافی در بازار توزیع شده است و هیچ کمبودی وجود ندارد بنابراین گرانفروشی به هیچ وجه قابل قبول نیست و برخورد جدی و قاطع با متخلفان صورت خواهد گرفت.

ربیعی گفت: از شهروندان تقاضا داریم که مرغ را گران‌تر از قیمت مصوب خریداری نکنند و در صورت مشاهده تخلف، فروشگاه گرانفروش را به سامانه ۱۲۴ معرفی کنند.

انتهای پیام/د.خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.