سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معدوم سازی فرآورده‌های خام دامی در دزفول

رئیس اداره دامپزشکی دزفول از معدوم سازی ۳۰۰ کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی در این شهرستان با تلاش ناظران و بازرسان این اداره خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محسن ورجاوند رئیس اداره دامپزشکی دزفول گفت: در بازرسی‌های روزانه کارشناسان نظارت و بهداشتی این اداره بیش از ۳۰۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی تاریخ مصرف گذشته شده در یکی از هایپرمارکت‌های شهرستان کشف و پس از اخذ حکم قضایی معدوم شدند.

او با بیان اینکه کارشناسان این اداره از همه مراکز نگهداری و عرضه محصولات خام پروتئینی بصورت روزانه بازرسی‌های لازم را انجام داده و در صورت بروز مشکل در محصولات اقدامات قانونی لازم را انجام می‌دهند، بیان داشت: تعداد واحد‌های فعال عرضه و تولید مواد خام دامی این شهرستان در مجموع ۲۹۰ واحد است.

ورجاوند اظهار کرد: در این طرح از همه مراکز عرضه مواد خام دامی از قبیل؛ قصابی ها، مرغ فروشی ها، لبنیاتی ها، خودرو‌های حمل فرآورده‌های خام دامی، سردخانه ها، رستوران‌های بین راهی و مراکز تهیه غذا با تلاش تیم بازرسی دامپزشکی شهرستان بازرسی انجام می‌گیرد.

رئیس اداره دامپزشکی دزفول هدف از این بازدید و بازرسی‌ها را بررسی کیفیت بهداشتی مواد خام دامی و رعایت شیوه نامه‌های سازمان دامپزشکی کشور در زمینه حمل، نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی در مراکز عرضه و اطلاع رسانی عمومی و آشنایی مردم شهرستان با ضوابط مذکور دانست.

این مقام مسئول با بیان اینکه اداره دامپزشکی دزفول به منظور تامین سلامت و امنیت غذایی جامعه و خدمت رسانی به مردم شهرستان در کنترل و نظارت بهداشتی بر عرضه مواد خام دامی همه مراکز را تحت بازرسی قرار می‌دهد، ادامه داد: از شهروندان خواهشمندیم ضمن تهیه فرآورده‌های مورد نیاز خود از مراکز معتبر، در صورت مشاهده هر گونه تخلف، مراتب را سریعاً از طریق شماره تماس ۰۶۱۴۲۴۲۰۹۱۱ به بازرسان اداره دامپزشکی اطلاع دهند تا برخورد مقتضی در این رابطه صورت گیرد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.