سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاسیس انجمن حمایت از زندانیان در کنگاور

رئیس دادگستری شهرستان کنگاور گفت : با پیگیری‌های صورت گرفته بزودی مجوز انجمن حمایت از زندانیان شهرستان کنگاور صادر و در این شهرستان شعبه‌ای از این انجمن تاسیس خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، صادق تاری وردی، رئیس دادگستری شهرستان کنگاور گفت : با توجه به نیاز شهرستان و در جهت حمایت از زندانیان جرایم غیر عمد و خانواده‌های آنان طی پنج ماه گذشته مکاتبات بسیاری جهت دریافت مجوز تأسیس انجمن حمایت از زندانیان صورت گرفته که در مراحل پایانی است و با صدور این مجوز شهرستان کنگاور به عنوان چهارمین شهرستان استان از نعمت تاسیس این انجمن برخوردار خواهد شد.

او گفت : با ایجاد انجمن حمایت از زندانیان شهرستان کنگاور قادر خواهیم بود زندانیان و خانواده‌های آنان را سازماندهی نموده و با جمع آوری کمک‌های مردمی و استفاده از ظرفیت خیرین علاوه بر آزادی زندانیان جرایم غیر عمد و بازگرداندن آنان به دامان خانواده از دیگر خانواده‌های زندانیان که در معرض آسیب‌های اجتماعی قرار دارند حمایت کنیم.

تاری وردی به کاهش منابع آبی شهرستان اشاره کرد و افزود: کاهش بارندگی‌ها در امسال موجب تنزل سطح آب‌های زیرزمینی در سطح شهرستان شده که می‌طلبد مدیران جهاد کشاورزی مانع از کشت محصولات پر آب بر از جمله برنج و هندوانه شوند و در جلسه‌ای شرکت مدیریت توزیع برق و آب منطقه‌ای شهرستان را ملزم کردیم که در مناطقی که با خطر کم آبی شدیدی مواجه هستند خصوصا دشت علی آباد نسبت به نصب کنتور هوشمند اقدام نموده و زمینه تسریع در پر کردن چاه‌های غیر مجاز را فراهم نمایند.

رئیس دادگستری شهرستان کنگاور برخورد با متصرفین اراضی ملی را از اولویت‌های دستگاه قضایی برشمرد و افزود: براین اساس، در پارسال حدود ۳۳ هکتار از اراضی ملی تصرف شده شهرستان از دست متخلفین آزاد شده است .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.