سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طوفان و گردو خاک درشرق کرمان

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت:برای بعد از ظهر امروز وزش باد نسبتا شدید در شرق استان پیش بینی می‌شود.

مریم سلاجقه، کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اشاره به این که هم اکنون آسمان استان صاف تا کمی ابری است گفت: برای امروز رگبار پراکنده در ارتفاعات مرکز و جنوب غرب و  وزش باد نسبتا شدید به همراه گردوخاک و احتمال طوفان در شرق استان پیش بینی می شود ،شدت وزش باد در شهرستان‌های ریگان، فهرج و منطقخ زهکلوت بیشتر است.

سلاجقه با اعلام اینکه کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا را در این مناطق خواهیم داشت بیان کرد:مردم از رفت و آمد در فضای باز خودداری کنند و رانندگان که قصد تردد از این مسیر‌ها را دارند از شرایط جاده‌ها باخبر باشند.

او گفت: روز جمعه سرعت وزش باد در این مناطق زیادتر می‌شود.

سلاجقه افزود: روند تدریجی افزایش دما در سراسر استان آغاز شده است و بقیه مناطق استان جوی نسبتا آرام دارند.

او بیان کرد:در حالی که مردم منوجان در ۲۴ ساعت گذشته با ۴۴ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین روز را در استان پشت سر گذاشته، لاله زار با دمای
۷ درجه سانتیگراد خنک‌ترین نقطه استان به ثبت رسیده است.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۱۲ درجه سانتیگراد اعلام کرد و گفت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات به ۳۱ درجه سانتیگراد می‌رسد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: گردو غبار ، وضعیت جوی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.