کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: برای امروز رگبار پراکنده در ارتفاعات، مرکزو جنوب غرب استان کرمان پیش بینی می‌شود.

مریم سلاجقه، کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اشاره به اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان صاف تا کمی ابری است، گفت: برای امروز رگبار پراکنده در ارتفاعات، مرکز و جنوب غرب استان کرمان پیش بینی می شود. 

او با بیان اینکه از روز چهارشنبه وزش باد نسبتا شدید و احتمال طوفان در شرق استان پدیده غالب است، افزود: شدت وزش باد در شهرستان‌های ریگان، فهرج و زهکلوت بیشتر است.

سلاجقه با اعلام اینکه کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا در این مناطق دور از انتظار نیست، بیان کرد: مردم از آمدن در فضای باز خودداری کنند و رانندگان که قصد تردد از این مسیر‌ها را دارند از شرایط جاده‌ها باخبر شوند. 

او با بیان اینکه  بقیه مناطق استان جوی نسبتا آرام دارند، تصریح کرد: روند تدریجی افزایش دما در سراسر استان کرمان شروع شده است

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان افزود: در حالی که مردم منوجان، طی ۲۴ ساعت گذشته با ۴۴ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین روز را در استان پشت سر گذاشته، لاله زار با دمای ۴ درجه سانتیگراد خنک‌ترین نقطه استان کرمان به ثبت رسیده است.

او حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۱۲ درجه سانتیگراد اعلام کرد و گفت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات به ۳۱ درجه سانتیگراد می‌رسد.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.