سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعیین ردیف بودجه برای آزادراه اهر - باکو

معاون وزیر راه و شهرسازی از تعیین ردیف بودجه آزادراه اهر- باکو در لایحه بودجه ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از طرح‌های راهسازی اهر و هریس با تاکید بر این‌که مطالعات آزادراه اهر- باکو طی امسال انجام می‌شود گفت: استان آذربایجان‌شرقی با اجرای طرح آزادراه اهر- باکو به کشور آذربایجان متصل می‌شود.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل کشور گفت: اتصال آذربایجان‌شرقی به جمهوری آذربایجان به لحاظ مراودات اقتصادی؛ زمینه رونق اقتصادی و اشتغال و حتی توسعه صادرات این استان را فراهم می کند.

او همچنین با بیان اینکه ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای تسریع در تکمیل بزرگراه اهر- تبریز و تقاطع‌های آن تخصیص می‌یابد، افزود: پرونده بزرگراه اهر- تبریز تا پایان تابستان ۱۴۰۰ بسته می‌شود.

 رضایی کوچی  رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی هم گفت: خوشبختانه بخش عمده‌ای از پروژه بزرگراه اهر- تبریز اجرا شده و بخش باقی‌مانده نیز در ۲ نقطه در حال احداث است که نیاز به اختصاص اعتبار بیشتری دارد.

 رضایی کوچی افزود: طبق توافقاتی که با وزارت راه و شهرسازی و سازمان برنامه و بودجه انجام شده است برای تکمیل پروژه بزرگراه اهر- تبریز و تقاطع‌های این طرح اعتبار موردنیاز تزریق می‌شود.

 محرم‌زاده نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی نیز خواستار اختصاص اعتبار برای تکمیل کمربندی شرقی اهر شد و افزود: به دلیل تکمیل نشدن این طرح بار ترافیکی سنگین را در شهر اهر شاهد هستیم، از این‌رو تکمیل کمربندی شرقی برای کاهش بار ترافیکی جزو مطالبات مردم اهر است.

 خدابخش فرماندار شهرستان اهر هم با انتقاد از عدم تخصیص اعتبار برای تامین زیرگذر ورودی شهر اهر گفت: مردم اهر به دلیل تکمیل نشدن زیرگذر ورودی شهر دچار مشکلاتی هستند و تکمیل این طرح را مطالبه می‌کنند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.