سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابوترابی خبر داد:

تشکیل کارگروه‌های ۱۲ گانه شورای فرهنگ عمومی استان تهران

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان تهران از تشکیل کارگروه‌های ۱۲ گانه شورای فرهنگ عمومی استان تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،ابوترابی فرد رئیس شورای فرهنگ عمومی استان تهران در دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان تهران در سال جدید اظهار کرد: این جلسه با هدف شکل گیری کارگروه‌های تخصصی زیر مجموعه شورای فرهنگ عمومی برگزار شد و با توجه به اهمیت تشکیل این کارگروه‌ها و تعریف مسئولین ذیربط آن‌ها و تبیین وظایف شان مقرر شد که همه دستگاه‌ها در این امر مشارکت داشته باشند.

وی ادامه داد: کارگروه‌های ۱۲ گانه ذیل این شورا شامل کارگروه سلامت، حفظ محیط زیست، کار، اربعین، مدیریت مصرف و ... شکل گرفته و مدیران آن از مدیران حوزه مرتبط انتخاب شدند تا با شکل گیری هم افزایی و همکاری سایر نهاد‌ها گام موثری در حوزه‌های مربوطه برداشته شود. نهاد‌های مختلف در این کارگروه‌ها بلد هستند و هر شش ماه پس از برگزاری جلسات منظم گزارش به شورای فرهنگ عمومی استان ارائه می‌شود.

وی گفت: در این جلسه مقرر شد فرمانداران شهرستان‌های استان تهران به مسئولین اجرایی دستگاه‌های مختلف برای شرکت در این کارگروه‌ها نامه‌ای را ارسال کنند تا مشارکت جدی شکل بگیرد. امیدواریم با عزم و اراده مدیران کل و استانداری و همچنین تلاش موثر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران شاهد اعتلای سطح فرهنگ عمومی در تهران باشیم.
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.