محسنی بندپی گفت:در ۱۲ سالی که بعنوان نماینده در کمیسیون بهداشت مجلس عضو بودم هرگز تصور نمی‌کردم که استان تهران تا این اندازه در زیرساخت‌های سلامت و بهداشت با مشکل و کمبود مواجه باشد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان تهران در سال جاری، اظهار کرد: امروز دستور کار مهمی در خصوص تشکیل کارگروه‌های ذیل شورای فرهنگ عمومی داشتیم که این کار پس از انجام کار عمیق کارشناسی انجام شد و در جلسه امروز وظایف هر یک از این کارگروه‌ها تبیین شد.

وی ادامه داد: قطعا جلب مشارکت مردم مهمترین و اثربخش‌ترین کاری است که باید انجام شود. چرا که در بسیاری از مشکلات با جلب مشارکت مردم موفقیت حاصل خواهد شد.

وی ادامه داد: صدا و سیما نقش یک دانشگاه را می‌تواند ایجاد کند و در تغییر نگاه آحاد جامعه نقش بسزایی دارد. امیدواریم در مسائل فرهنگی شاهد همکاری صدا و سیما باشیم.

استاندار تهران گفت:برخی مدیران کل استانی خود را مدیر شهر تهران می‌دانند و به جای سفر به تمامی ۱۶ شهرستان استان تهران تنها به نزدیک‌ترین شهرستان‌ها مثل شهرقدس سفر می‌کنند. در ۱۲ سالی که بعنوان نماینده در کمیسیون بهداشت مجلس عضو بودم هرگز تصور نمی‌کردم که استان تهران تا این اندازه در زیرساخت‌های سلامت و بهداشت با مشکل و کمبود مواجه باشد.

وی بیان کرد:مدیران استان تهران باید درخصوص احقاق حقوق سرانه‌های بهداشتی و رفاهی و ورزشی و سایر سرانه‌ها مطالبه گری داشته باشند و از مظلومیت‌های عمده استان تهران عدم برخورداری این استان از شبکه مستقل تلویزیونی است که علیرغم همه توافقات متاسفانه بازهم این محرومیت وجود دارد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار