سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گازرسانی به ۱۶۷ روستای سنندج

مدیر عامل شرکت گاز کردستان گفت:در سنندج ۱۹۶ روستای دارای سکنه وجود دارد که تاکنون به ۱۶۷ روستا، گازرسانی صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ،  احمد فعله گری مدیر عامل شرکت گاز کردستان گفت: از ۱۹۶ روستای شهر سنندج قابلیت گازرسانی برای ۱۸۹ روستا فراهم شده است که عملیات گازرسانی در ۸ روستا در حال اجرا و کار‌های مطالعاتی برای ۱۴ روستای باقی مانده دردست اقدام می‌باشد.

فعله گری هم چنین درباره‌ی شرایط توپوگرافی و ویژه شهرو روستا‌های بخش کلاترزان افزود: به دلیل کوهستان‌های رفیع، مسیر تردد پیچ در پیچ و شیب‌های تند زمین در این مناطق مسیر عبور لوله‌های گاز از جنس سنگ بسیار محکم بوده که عملیات حفاری برای دفن لوله‌های گاز رابا دشواری‌های فراوانی روبه رو ساخته که مشابه آن در دیگر جا‌های کشور کمتر مشاهده می‌گردد.

مدیر عامل شرکت گاز کردستان با اشاره به فعالیت ۴ پروژه فعال در بخش کلاترزان سنندج اظهار داشت:این پروژه‌ها در مجتمع اصلی در حال فعالیت هستند که می‌توان به گاز رسانی به مجتمع روستایی برقرو اشاره کرد که خوشبختانه ۲۰ هزار متر شبکه گاز رسانی اجرا و تعداد ۲۵۱ موردعلمک نصب و ۳۰ علمک دیگر در حال نصب است.

او در مورد سایر پروژه‌های گازرسانی منطقه کلاترزان بیان کرد: گازرسانی به مجتمع روستایی سفید بن با ۵ روستا و اجرای ۳۲ هزار و ۶۳۰ متر و نصب ۲۷۵ علمک، مجتمع روستایی میانه با گازرسانی به ۱۷ واحد صنعتی و ۵ روستا با اجرای ۴۰ هزار و ۷۰۰ متر و نصب ۷۳۵ علمک و مجتمع روستایی گلیه با گاز رسانی به ۴ روستا و اجرای ۲۱ و هزار و ۶۵۰ متر شبکه گاز رسانی و نصب ۱۶۱ علمک در حال فعالیت می‌باشد.

فعله گری عنوان کرد:پیش بینی می‌شود این طرح‌ها به مناسبت‌های هفته دولت و دهه مبارک فجر به بهره برداری برسند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.