سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابتلای ۶۰ درصد بیماران کرونایی کبودراهنگ از طریق دورهمی و تجمع ها

فرماندار کبودراهنگ گفت: شرکت در دورهمی و تجمع‌ها علت ۶۰ درصد ابتلا به ویروس کرونا در این شهرستان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت الله مهدوی، فرماندار شهرستان کبودراهنگ در ستاد پیشگیری و کنترل و هماهنگی مقابله با ویروس کرونا این شهرستان گفت: وضعیت شهرستان از نظر رنگ‌بندی شیوع ویروس کرونا نارنجی است و با تغییر در اجرای مراسم مذهبی برگزاری نماز جمعه و جماعت در فضای باز با زمان و تعداد محدود مشکلی ندارد.

او افزود: یکی از مکان‌هایی که شیوه نامه‌هایی به خوبی رعایت می شود مساجد است و برای  رفع این ویروس همه مردم و اصناف و بازاریان شهرستان کمک و شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کردند.

مهدوی بیان کرد: حدود ۶۰ درصد مبتلایان شهرستان به ویروس کرونا از طریق دورهمی و تجمع ها مبتلا شدند و تزریق واکسن به منزله اتمام کرونا نیست و همچنان باید از ماسک استفاده کرد.

او تاکید کرد: در بخش گل تپه شهرستان با وجود غارعلیصدر و مکان‌های توریستی تفریحی و مهمان پذیر بودن آن باید فعالیت مراکز و مکان‌های گردشگری با دستور مرکز بهداشت و ستاد کرونا باشد.

فرماندار کبودراهنگ ادامه داد: در این بخش بخاطر همسایگی با استان کردستان بیجار باید ایستگاه بازرسی دایر شود.

موسوی، بخشدار گل تپه  هم درباره برنامه‌های اجرایی ستاد پیگیری از کرونا در این بخش گفت: ایستگاه منع تردد خودرو‌های غیر بومی را داشتیم و با کمک خیران ۸ هزار ماسک رایگان در روستاها توزیع کردیم.

او افزود: بازرسی‌ها روزانه از اصناف انجام و با متخلفان برخورد می شود و ۲۶ اکیپ طرح حاج قاسم سلیمانی را در بخش گل تپه انجام می دهند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی،  امام جمعه بخش گل تپه گفت: در این زمان با دستور ستاد کرونا نماز‌های جماعت و جمعه با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می شود و کمک‌های مومنانه هم در چند مرحله با کمک نیکوکاران و ادارات انجام شده است.

انتهای پیام/ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.