سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صلاحیت ۹۷.۵ درصد داوطلبان شورای روستا تایید شد

دبیر ستاد انتخابات استان همدان گفت: صلاحیت ۹۷.۵ درصد داوطلبان شورای روستا در استان همدان تایید شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،ابوالقاسم الماسی, دبیر ستاد انتخابات استان همدان با اشاره به اینکه  پنج هزار و ۴۶۸ داوطلب برای حضور در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی روستا در استان همدان ثبت نام کرده اند  افزود:که از این تعداد ۸۲ نفر انصراف دادند همچنین پس از بررسی صلاحیت‌ها در هیات اجرایی با مسئولیت بخشداران پنج هزار و ۲۵۱ نفر معادل ۹۷.۵ درصد تایید و ۱۳۵ نفر رد صلاحیت شدند.

او ادامه داد:هم اینک در مرحله رسیدگی به صلاحیت داوطلبان شورای اسلامی روستا در هیات نظارت بخش هستیم که ۳۰ اردیبهشت این زمان به پایان می‌رسد سپس شکایات به هیات نظارت شهرستان ارجاع شده و نظر قطعی از سوی این هیات داده می‌شود.

دبیر ستاد انتخابات استان همدان تصریح کرد: در مرحله رسیدگی به صلاحیت داوطلبان شورا‌های روستایی هیچیک از داوطلبان در فامنین رد نشدند، همچنین میزان رد صلاحیت شدگان در شهرستان بهار سه دهم درصد و نهاوند پنج دهم درصد بوده و بیشترین آمار مربوط به شهرستان کبودراهنگ با هشت درصد رد صلاحیت است.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا، انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس یازدهم شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۲۸ خرداد امسال برگزار می‌شود.

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.