سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تند باد در راه استان مرکزی

فردا سه شنبه سرعت وزش باد در استان نسبتا شدید خواهد بود

رامی کارشناس هواشناسی استان مرکزی  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: فردا سه شنبه سرعت وزش باد در استان نسبتا شدید خواهد بود.

رامی افزود: در روز سه شنبه همچنین شرایط برای انتقال گردخاک از کشور عراق به کشورمهیا می‌باشد که می‌تواند استان مرکزی را نیز تحت تاثیر قرار دهد.

او اضافه کرد: بنابراین به دلیل احتمال انتقال گردوخاک فرا منطقه‌ای و وزش باد نسبتا شدید و ایجاد گردوخاک محلی در مناطق مستعد، در برخی از مناطق استان کیفیت هوا و دید افقی کاسته خواهد شد.

کارشناس هواشناسی استان مرکزی بیان کرد: دمای روزانه هوا طی سه روز آینده روند افزایشی خواهد داشت.

او ادامه داد: هر چند بررسی‌ها حاکی از کاهش ناپایداری‌های همرفتی در سطح استان می‌باشد، اما احتمال رگبار‌های پراکنده و رعدوبرق در برخی نواحی استان عمدتا نواحی شرق و شمال استان طی ساعات بعدازظهر امروز دور از انتظار نمی‌باشد.

رگبار پراکنده و افزایش دما در بیشتر نقاط  کشور

هوا شناسی کشوری هم پیش بینی کرد: برخی نقاط استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، کردستان، زنجان، قزوین، البرز، تهران، همدان، مرکزی، قم، غرب اصفهان، لرستان، شمال فارس، کرمان، ارتفاعات هرمزگان رگبار پراکنده رخ خواهد داد.

بر این اساس امروز و فردا در بیشتر نقاط کشور شاهد افزایش دما خواهیم بود و این افزایش دما در شرق سواحل دریای خزر محسوس‌تر خواهد بود.

آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری است و در بعدازظهر افزایش ابر گاهی افزایش باد خواهیم داشت.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.