سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت آبادان:

در بازار آبادان کمبود کالای اساسی نداریم

بداغی با اشاره به خبر گرانی و کمبود کالاهای اساسی در بازار شهرستان گفت:در بازار آبادان، کمبود کالاهای اساسی نداریم.

بیژن بداغی،رئیس صنعت،معدن و تجارت آبادان در گفت و گو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت:در بازار آبادان هیچ گونه کمبودی در زمینه کالاهای اساسی از قبیل مرغ،روغن و شکر مشاهده نمی شودو به مقدار نیاز یافت می شود.

او علت گرانی های اخیر مرغ را کمبود و افزایش نرخ نهاده های دامی خواند که سبب ورشستگی تعدادی از مرغداران شد‌.

بداغی درباره افزایش نرخ روغن افزود: در حال حاضر، روزانه ۲۰ تن روغن وارد بازار آبادان می شود و قیمت هر بطری روغن ۱/۵ لیتری هفده هزار و پانصد تومان است،همچنین افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی قیمت آن در آینده صحت دارد اما هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است.

او تزریق شکر به بازار آبادان را بصورت هفتگی خواند و ادامه داد:کمبودی در زمینه ی شکر در بازار نداریم و بصورت هفتگی بین ۷۰ تا ۱۰۰ تن به بازار شهرستان تزریق می شود.

بداغی در اشاره به عرضه میوه های نوبرانه به قیمت های نوبرانه به مردم در بازار آبادان تصریح کرد: اداره ی صنعت، معدن و تجارت تنها مسئول تزریق کالاهای اساسی به بازار است و تنظیم قیمت آن ها به عهده ی اتاق اصناف است که بصورت مستقیم زیر نظر منطقه آزاد اروند فعالیت میکند.

رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت آبادان در پایان گفت: سامانه ۱۲۴ پاسخگوی شاکایات مردم است و شهروندان می توانند تخلفات بازاریان را به ما اطلاع دهند که در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

انتهای پیام/ ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.