سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تداوم ضیافت همدلی در بام ایران

بیش از دو هزار بسته معیشتی در قالب طرح رزمایش ضیافت همدلی با همت خیران چهارمحال و بختیاری تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام مهرابی معاون فرهنگی اوقاف و امورخیریه چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از دو هزار بسته معیشتی شامل اقلام ضروری در قالب اجرای طرح رزمایش ضیافت همدلی از محل اجرای نیات موقوفات و کمک‌های خیرین استان تهیه و بین خانوار‌های نیازمند و اقشار آسیب‌دیده از ویروس کرونا توزیع شد.

او افزود: تاکنون حدود هفت هزار پرس غذای گرم بین جامعه هدف در استان توزیع شده است.


بیشتر بخوانید


حجت‌الاسلام مهرابی اضافه کرد: ارزش هر بسته معیشتی توزیع شده به میزان سه میلیون و پانصد هزار ریال تا پنج میلیون ریال بوده است و کمک‌های اوقاف استان در بین اقشار نیازمند در حال انجام است که اهدای چهار قلم جهیزیه به ارزش یک میلیارد و پانصد میلیون ریال به زوج‌های کم بضاعت نمونه‌ای از این خدمات است.

او ادامه داد: هدف از اجرای طرح رزمایش ضیافت همدلی، تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، تقویت بُعد اجتماعی خدمات بقاع متبرکه، کمک به محرومان و اقشار آسیب‌پذیر، ترویج فرهنگ وقف، نوع دوستی، مواسات و صدقه و فراهم کردن زمینه مشارکت عمومی در رسیدگی به محرومان و مستضعفان است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.