سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در هفته هجدهم گروه الف لیگ دسته دوم فوتبال کشور انجام می شود؛

جدال به ظاهر آسان شهرداری همدان برابر ایرانجوان بوشهر

تیم فوتبال شهرداری همدان امروز در یک دیدار خانگی به مصاف ایرانجوان بوشهر می‌رود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، جدال شهرداری همدان و ایرانجوان بوشهر از ساعت ۱۹:۳٠ امروز ۲۷ اردیبهشت در چارچوب هفته هجدهم رقابت‌های گروه الف لیگ دو فوتبال کشور در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج برگزار خواهد شد.

به احتمال زیاد ایرانجوان بوشهر در مصاف با شهرداری همدان نتواند توقفی در روند رو به رشد شهرداری چی‌ها در مسابقه داشته باشد، زیرا شهرداری چی‌ها با ۳۳ امتیاز و با اقتدار در جایگاه نخست جدول رده بندی مسابقات قرار دارند و ایرانجوان بوشهر تنها با ۱۸ امتیاز نزدیک به منطقه خطر و در جایگاه دوازدهم جدول قرار گرفته است.

ایرانجوان بوشهر در مصاف با تیم شهرداری همدان روز سختی را تجربه خواهد کرد، زیرا این تیم در ورزشگاه خانگی خود با قدرت بیشتری به سوی جدال با رقبا می‌رود.

ایرانجوان بوشهر در بازی قبلی خود با سپیدرود رشت با نتیجه ۱ بر ۰ شکست خورد و شهرداری همدان در بازی قبلی خود در تهران و برابر اسپاد تهران به تساوی بدون گل رضایت داده بود.

جواد نصراللهی به همراه رضا اسکندری و محسن محمدی این دیدار را قضاوت خواهند کرد و نظارت بر عملکرد داوران بر عهده محمد حسین ابراهیمی خواهد بود.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۰۵ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
شهرداری انصافا تیم منسجم و خوبیه و در لیگ دو نتیجه هم گرفته ..امیدوارم با برنامه ریزی بلند مدت و حمایت های سازمان یافته و دقیق بتونه پله پله صعود کنه تا لیگ برتر