سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرب الاجل شورای شهر به شهرداری جهت تکمیل میدان ۱۲ محرم

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: شهرداری باید تا خردادماه سال جاری پروژه میدان ۱۲ محرم و خیابان ۱۷ شهریور را تکمیل و به نتیجه برساند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فرهاد رئیسی رئیس شورای اسلامی شهرکرد در صحن علنی شورای شهر با اشاره به انتخابات پیش‌رو اظهار داشت: امیدوار هستیم دولتی کارآمد و قوی شکل گیرد و کمک کنیم تا مشارکت گسترده مردمی را در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا شاهد باشیم.

او با اشاره به اقدامات شورای دوره پنجم افزود: می‌طلبد در این روز‌های آخر دوره پنجم شورا طرح‌هایی که شروع شده است به نتیجه نهایی برسد.


بیشتر بخوانید


رئیسی با اشاره به جمع‌آوری، تفکیک و بازیافت زباله بیان کرد: رفع مشکلات و رشد همزمان این موارد با یکدیگر تحقق نپذیرفت و اکنون باید کار تقسیم و رقابت بین شرکت‌ها در دو منطقه را شاهد باشیم، همچنین در بحث تفکیک زباله اقدامات خوبی صورت پذیرفته که باید پیگیری و نتیجه نهایی آن مشخص شود.

او ادامه داد: راه‌اندازی کارخانه بازیافت زباله اقدام خوبی بود، اما نیاز است سرمایه‌گذار حمایت شود تا کار کارخانه رونق بگیرد.

رئیسی با بیان اینکه بدهی شهرداری با بانک شهر تسویه شد، گفت: مزایده برج دوقلو باید پیگیری و سریعا تعیین تکلیف شود، همچنین باید تصمیم نهایی برای کمربندی جنوب گرفته شود.

او با بیان اینکه فضای سبز شهرکرد در حال خشک شدن است، خاطرنشان کرد: اجرای طرح پساب بهرام‌آباد باید سریعا انجام و برای حفظ و نگهداری فضای سبز شهری استفاده شود.

رئیسی با اشاره به طرح عمرانی میدان ۱۲ محرم و خیابان ۱۷ شهریور تصریح کرد: این دو طرح نهایتا تا خردادماه باید تکمیل شود.

او گفت: طرح ممیزی یکی دیگر از طرح‌های مهم دوره پنجم شورا بود و با توجه به اینکه یک سوم بودجه شهرداری وابسته به این طرح است باید پیگیری و انجام شود.

مصطفی حیدری رئیس کمیسیون حقوقی شهرداری شهرکرد بیان کرد: ضمن تشکر از اقدامات شهردار شهرکرد به‌ویژه در حوزه عمرانی، می‌طلبد نسبت به رفع مشکلات کمربندی جنوب و تغییر کاربری‌ها در کمیسیون ماده پنج، یک کارشناس را معرفی تا موارد لازم را بررسی و پیگیری کند.

او گفت: در خیابان ۱۷ شهریور هم اقدامات خوبی صورت پذیرفته، اما بخشی از کار رها شده که باید اصلاحات لازم انجام شود.

بهادر عبدالغنی شهردار شهرکرد در ادامه جلسه خاطرنشان کرد: در راستای انتقال پساب بهرام‌آباد طرح نهایی با شرکت آب و فاضلاب در حال بررسی است.

او گفت: میدان ۱۲ محرم و خیابان ۱۷ شهریور در حال انجام کار است و در تلاش هستیم در اسرع وقت این دو پروژه تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

شهردار شهرکرد بیان کرد: بازدید‌های لازم جهت رفع مشکلات فضای‌سبز انجام خواهد شد و تصمیمات مناسب اخذ می‌شود.

در پایان، اعضای شورای اسلامی شهرکرد با اصلاح کرایه ماشین‌آلات سنگین و نرخ‌های جدید موافقت کردند. همچنین با صدور مجوز برای مزایده فروش برج دوقلو موافقت شد و مقرر گردید موارد لازم در کمیسیون حقوقی بررسی و مجددا در صحن شورا مطرح شود.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.