سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس پلیس فتا استان ایلام مطرح کرد؛

انتقام همسر سابق در فضای مجازی

سرهنگ جمالی از شناسایی همسر سابق خانمی که به قصد انتقام و ایجاد مزاحمت تصاویر شخصی او را در شبکه اجتماعی (واتساپ) منتشر کرده بود، خبر داد.

سرهنگ علی جمالی رییس پلیس فتا استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: در پی مراجعه یک شهروند خانم و ارائه مرجوعه قضایی به این پلیس مدعی شد فردی ناشناس با انتشار تصاویر شخصی وی در بین اقوام، باعث هتک حیثیت وی شده است.

او افزود: پس از اخذ اظهارات شاکی، پرونده تشکیل و با بررسی مستندات و انجام اقدامات فنی و تخصصی کارشناسان پلیس فتا، عامل ایجاد مزاحمت که همسر سابق شاکی بود شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی به این پلیس احضار شد.

رئیس پلیس فتا ادامه داد: متهم در برابر مستندات موجود به جرم ارتکابی خود اعتراف کرده و انگیزه خود از این اقدام غیراخلاقی و به دور از منزلت اجتماعی انتقام‌جویی اعلام کرد و در نهایت پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی ارسال شد.

سرهنگ جمالی در ادامه هشدار داد: هرگونه مزاحمت و انتشار تصاویر خصوصی و خانوادگی افراد در فضای مجازی برابر قانون جرم تلقی می‌شود و قانون‌گذار برای آن مجازات تعیین کرده است.

او اضافه کرد: شهروندان هرگونه موارد مشکوک را می‌توانند از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت‌های سایبری با ما در میان بگذارند.

انتهای پیام/ د

برچسب ها: پلیس فتا ، فضای مجازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.