سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وضعیت کرونا در مهاباد همچنان نارنجی است

با کاهشی‌شدن روند بستری در بسیاری از شهر‌های آذربایجان غربی، ۱۳ شهرستان در این استان در وضعیت نارنجی قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، علی مصطفوی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی اظهار داشت: براساس اعلام وزارت بهداشت از امروز ۲۶ اردیبهشت ماه، وضعیت شهر‌ستان سلماس قرمز و شهر‌های ارومیه، خوی، میاندوآب، مهاباد، چایپاره، اشنویه، ماکو، نقده، تکاب، شاهین دژ، سردشت، پیرانشهر و بوکان نارنجی و شهر‌های چالدران، پلدشت و شوط نیز زرد خواهد بود.

او با بیان اینکه تعداد شهرستان‌های آبی همچنان صفر است، افزود: استفاده از ماسک و پرهیز از تجمع به ویژه اجتناب از سفر‌های غیرضروری در شهر‌های نارنجی و قرمز از جمله مهمترین اقداماتی است که باید رعایت شود.

مصطفوی تصریح کرد: فرمانداران و مدیران دستگاه‌های مرتبط نسبت به اجرای محدودیت‌های ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا از جمله فعالیت صنوف، دورکاری ادارات و تردد خودروها، متناسب با وضعیت شهر‌ها اقدام کنند.

در کنار رعایت موارد بهداشتی و درمانی و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، روند واکسیناسیون کرونا نیز نظیر استان‌های دیگر کشور در آذربایجان غربی هم در حال انجام است و پیش بینی می‌شود با تهیه واکسن‌های بیشتر داخلی و خارجی، این روند سرعت بیشتری نیز داشته باشد.

انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.