سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امید اشتغال در البرز جان گرفت/ رشد ۳۷ درصدی صدور پروانه‌های کسب

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز گفت: ۸۳ هزار و ۹۷ واحد صنفی دارای پروانه کسب در البرز مشغول به فعالیت هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، رامین ربیعی، رئیس صمت البرز گفت: آمار‌های ما نشان می‌دهد تعداد پروانه‌های کسب صادرشده فروردین سال ۱۴۰۰ نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد ۳۷ درصدی به عدد ۳۲۵ فقره و همچنین تعداد اشتغال صنفی استان نیز در همین بازه زمانی با ۱۹۶! درصد رشد به عدد یک هزار و ۱۸۳ نفر رسیده است.

او با اشاره به وجود ۹۰۱ کارت بازرگانی معتبر در استان، افزود: در فروردین ۱۴۰۰ نسبت به فروردین ۹۹ تعداد ۲۱ کارت بازرگانی صادر یا تمدید شده که در سال گذشته این عدد ۱۳ مورد بوده است.

ربیعی گفت: در فروردین سال جاری ۱۵ نفر به بانک‌های عامل برای دریافت تسهیلات مشاغل خانگی معرفی شدند که در مدت مشابه سال قبل این عدد صفر بود همچنین در فروردین امسال برای ۱۲ نفر کارت قالیبافی صادر شد که این عدد در سال گذشته صفر نفر بوده است.

رئیس سازمان صمت البرز گفت: تمدید کارت‌های قالیبافی در فروردین ۹۹ به تعداد ۲۱ نفر بوده است که در مدت مشابه سال جاری به عدد ۲۵ نفر رسید همچنین صدور و تمدید جواز تاسیس یا پروانه تولید فرش دستباف نیز در فروردین سال ۹۹ صفر بود که در مدت مشابه سال جاری به ۴ مورد رسیده است.

انتهای پیام/د.خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.