سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازی بسته استقلال مانع گلزنی رایکا شد

سرمربی رایکا بابل، بازی بسته استقلال خوزستان را مانع گلزنی تیمش اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،شبیر لطفی سرمربی تیم فوتبال رایکا بابل در مود دیدار تیمش با استقلال خوزستان، گفت:  بازی سنگینی در هفته گذشته داشتیم و فاصله زمانی بین دو بازی بسیار کم بود و بازیکنانمان از لحاظ بدنی به تحلیل رفته و دچار افت شدند و نبود بازیکنان کلیدی ما یعنی امین رضایی و جواد شفیعی در روند بازی تاثیر داشت.

او افزود: در نیمه اول بازی را کنترل کردیم و فضایی به تیم حریف ندادیم، اما چند موقعیت داشتیم و متاسفانه نتوانستیم استفاده کنیم و در نیمه دوم بازیکن‌های تعویضی ما نتوانستند برنامه‌های کادر فنی که از آن‌ها می‌خواستیم را اجرا کنند.

سرمربی تیم فوتبال رایکا بابل در رابطه با شرایط تیم استقلال خوزستان نیز گفت: تیم استقلال تیم دوم جدول رقابت‌های لیگ است و مهره‌های خوبی دارد و با بازی بسته‌ای که ارائه می‌دهد اجازه گلزنی را به تیم حریف نمی‌دهد و به همین دلیل است که در طول فصل گل‌های کمی دریافت کرده و بازی کردن در مقابل این تیم که دفاع‌های تیمی را به خوبی انجام می‌دهد سخت است.

سرمربی تیم فوتبال رایکا بابل در پایان افزود: در مجموع بازی بسیار سختی بود و بچه‌های ما بازی خوبی را ارائه دادند، اما می‌توانستیم بهتر از این‌ها عمل کنیم.
انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.