سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری امتحانات حضوری دانش‌آموزان چهارمحال و بختیاری در ۱۳۸حوزه

امتحانات حضوری دانش‌آموزان پایه تحصیلی دوازدهم استان چهارمحال و بختیاری در ۱۳۸حوزه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فیروز عسگری معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: امتحانات حضوری دانش‌آموزان پایه تحصیلی دوازدهم استان در ۱۳۸حوزه برگزار می‌شود که این تعداد به دلیل رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ۲ برابر بیشتر از شرایط عادی است.

او افزود: بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، آزمون پایه‌های نهم و دوازدهم از روز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت آغاز و تا روز دوشنبه ۲۴ خرداد به صورت حضوری برگزار می‌شود و سوالات آزمون پایه نهم به صورت هماهنگ استانی است و در مدارس برگزار می‌شود و پایه دوازدهم هماهنگ کشوری و در ۱۳۸ حوزه برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


عسگری اضافه کرد: در سال تحصیلی جاری ۹ هزار و ۴۹۷ دانش‌آموز در مقطع دوازدهم مشغول تحصیل هستند که از این تعداد پنج هزار و ۵۲ نفر دختر و چهار هزار و ۴۴۵ نفر پسر هستند و حدود ۱۰ هزار نفر در مقطع نهم مشغول تحصیل هستند.

او با اشاره به اینکه امتحانات سایر پایه‌های متوسطه به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود ادامه داد: در مناطقی روستایی که زیرساخت برگزاری آزمون غیر حضوری وجود ندارد نیز بر اساس مجوز ستاد کرونا آزمون‌های میان پایه متوسطه اول و دوم نیز به صورت حضوری برگزار می‌شود.

عسگری گفت: در ارزشیابی تحصیلی سایر پایه‌ها نیز براساس رای جلسه شماره ۹۷۷ شورای عالی آموزش و پرورش مسئولیت ارزشیابی تحصیلی پایان سال در زیست‌بوم جدید به عهده معلم و با نظارت مدیر مدرسه است.

او افزود: نمره پایانی دانش‌آموزان با توجه به آزمون آنلاین، ارزشیابی معلمان از دانش‌آموزان در طول سال تحصیلی، تکالیف و پروژه دانش‌آموزان در کلاس برای دانش‌آموز درنظر گرفته می‌شود.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.