سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لاپید: اوضاع در منطقه از کنترل خارج شده است

مأمور تشکیل کابینه رژیم صهیونیستی در واکنش به اوضاع جاری در اراضی اشغالی اعلام کرد اوضاع در منطقه از کنترل خارج شده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رای الیوم، یائیر لاپید که مأمور تشکیل کابینه جدید رژیم صهیونیستی شده است گفت اوضاع در منطقه از کنترل خارج شده است و وزیر جنگ این رژیم نیز بر ادامه جنایت ارتش صهیونیستی علیه نوار غزه تأکید کرد.

یائیر لاپید روز پنج‌شنبه گفت: آنچه الان در منطقه رخ می‌دهد از دست رفتن کنترل است. بنیامین نتانیاهو اسرائیل را به سمت هرج و مرج رهبری کرد.

لاپید در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: آن‌هایی که علیه یهودیان و اعراب آشوب به راه انداخته اند علیه اسرائیل جنگ اعلام کرده اند و پاسخی وجود ندارد نه دولت و نه پلیس و نه رهبری، پاسخی نمی‌دهند.

او افزود: این لحظه‌ای است که نیاز است شهروندان صالح به مسؤلیت شان در قبال یکدیگر عمل کنند.

از طرف دیگر؛ بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز دیروز پنجشنبه در دیدار از پایگاه نیروی هوایی ارتش این رژیم در المحیم گفت: اسرائیل برای این عملیات سقف مشخصی ندارد و اهداف زیادی برای حمله کردن به آن‌ها در نوار غزه وجود دارد. اسرائیل نام این عملیات را نیز نگهبان دیوار‌ها نامیده است.

او افزود: ارتش به حملاتش به نوار غزه تا دستیابی به آتش بس و تضمین آرامش طولانی مدت ادامه خواهد داد.

حملات موشکی گروه‌های مقاومت فلسطین به اراضی اشغالی در سه روز اخیر موجب هراس و وحشت صهیونیست‌ها از توان دفاعی و موشکی آنان شده است، زیرا گمان نمی‌کردند مقاومت موشک‌هایی با برد ۲۵۰ کیلومتر داشته باشد، اما با هدف قرار گرفته شدن شمالی و جنوبی‌ترین اراضی اشغالی غافلگیر شدند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.