سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر:

حضور در انتخابات یک تکلیف است

امام جمعه اهل سنت ایرانشهرگفت: حضور در انتخابات یک تکلیف است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  مولوی عبدالصمد کریم زایی امام جمعه اهل‌سنت ایرانشهر گفت: حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح برای هر ایرانی یک تکلیف است.

 مولوی عبدالصمد کریم زایی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه ایرانشهر با اشاره به اهمیت شرکت در انتخابات اظهارداشت: انتخاب درست و آگاهانه بدور از هر گونه گرایش مذهبی، جناحی، قومی و طایفه‌ای باعث توسعه، رشد و پویایی جامعه در عرصه‌های مختلف می‌شود.

وی انتخابات پرشور و انتخاب درست را از اقدامات مهم آینده کشور در حوزه شورا‌های شهر و ریاست جمهوری عنوان کرد و افزود: انتخابِ درست در پیشبرد امور بسیار مهم است، لذا آحاد مردم بدانند که در انتخابات با انتخاب درست نقش مهمی در عمران و آبادانی کشور و شهر خود دارند.

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر بیان کرد: اگر انتخاب خوبی نداشته باشیم شرایط همین که است خواهد بود، شما در سطح شهر واقعا تحولی می‌بینید، اما اگر برای شورای شهر افراد متخصص و دلسوز انتخاب کنید حتما شهر آباد خواهد شد.

وی به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مردم فلسطین اشاره کرد و گفت: امت اسلامی باید در کنار مردم فلسطین باشند و آن‌ها را حمایت کنند.

مولوی کریم زایی با تاکید بر اینکه باید در شرایط کنونی جهان به هر طریق ممکن حمایت و پشتیبانی خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کنیم افزود: اگر نسبت به مساله فلسطین و قدس شریف بی‌تفاوت باشیم آمریکا و اسرائیل جسورتر خواهند شد و جنایات بیشتری را تحمیل خواهند کرد.

وی با بیان اینکه پناه بردن به قرآن کریم قرار گرفتن در مسیر هدایت الهی است اظهارداشت: در این راستا با اجرای دستورات قرآن کریم از جمله اقامه نماز و ادای فریضه زکات مسیر درست را برای خود انتخاب کنیم.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.