سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۵۴ نفر از داوطلبان شورای شهر اهواز رد صلاحیت شدند

فرماندار اهواز گفت: صلاحیت ۵۴ نفر از داوطلبان ششمین دوره شورای شهر اهواز که به رد صلاحیت خود اعتراض داشتند، در هیات نظارت بر انتخابات رد شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جمال عالمی نیسی فرماندار اهواز گفت: ۷۶ نفر داوطلب شورای شهر اهواز که صلاحیت آن‌ها در هیات نظارت بر انتخابات شهرستان رد شده بود نسبت به این موضوع شکایت داشتند که پس از رسیدگی به شکایت در هیات نظارت استان، صلاحیت ۲۲ نفر از آن‌ها تایید و صلاحیت ۵۴ نفر دوباره رد شد.

او با بیان اینکه از میان داوطلبان شورای شهر الهایی نیز هفت نفر به رد صلاحیت خود معترض بودند که یک نفر تایید صلاحیت و ۶ نفر رد صلاحیت شدند، افزود: داوطلبان رد صلاحیت شده شورای شهر اهواز از ۲۵ تا ۲۸ اردیبهشت (به مدت چهار روز) فرصت دارند که شکایت خود را به هیات مرکزی نظارت بر انتخابات و یا به فرمانداری به صورت کتبی اعلام کنند.

داوطلبان ششمین دوره انتخابات شورای شهر اهواز که در هیات نظارت بر انتخابات شهرستان ردصلاحیت شده بودند از ۹ اردیبهشت به مدت چهار روز مهلت داشتند شکایت خود را به هیات نظارت بر انتخابات استان ارائه کنند.

 ۷۶۷ نفر در ششمین دوره انتخابات شورای شهر در ۲ حوزه شهری اهواز و ال‌هایی در این شهرستان ثبت نام کردند که ۷۴۵ نفر برای انتخابات شورای شهر اهواز و ۲۲ نفر برای انتخابات شورای شهر الهایی بوده است. از میان این داوطلبان، ۸۶ درصد مرد و ۱۴ درصد زن هستند.

۲۵ نفر از داوطلبان انصراف داده بودند که ۲۳ نفر مربوط به اهواز و ۲ نفر مربوط به شهر الهایی بودند. از ۲۸ نفر داوطلبی که در هیات اجرایی رد صلاحیت شدند، نیز ۲۴ نفر مربوط به اهواز و چهار نفر مربوط به ال‌هایی بودند.

همچنین صلاحیت ۶۳۱ نفر از داوطلبان انتخابات ششمین دوره شورای شهر در اهواز و الهایی تایید شده بود که ۶۱۸ نفر مربوط به اهواز و ۱۳ نفر مربوط به الهایی بوده است.

 انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.