فرهمندپور با اشاره به تاثیر مثبت تشکل‌های دانشجویی در مسائل مختلف گفت: تشکل‌ها با برنامه ریزی هدفمند باید احیا شوند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی فرهمندپور فرماندار ویژه دزفول در دیدار با تشکل اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول در محل فرمانداری ویژه این شهرستان توجه به مساجد را به عنوان عامل زمینه ساز رشد تشکل‌های دانشجویی خلاق ضروری دانست و گفت: مدر برهه‌هایی از زمان به تشکل‌های دانشجویی و جوانان مسجدی اهمیتی داده نشد که این کاستی باید مرتفع شود.

او با بیان اینکه بی‌توجهی به تشکل‌ها باعث پراکنده شدن نیرو‌های تربیت‌شده مسجدی و تشکل‌های سیاسی و دانشجویی می‌شود که در جریانات مهم کشور بسیار تاثیرگذار بودند، اظهار داشت: باید با برنامه‌ریزی هدفمند این تشکل‌ها و نیرو‌ها را احیا کرد، زیرا وجود آن‌ها در جریانات مختلف تاثیر مثبتی خواهد داشت.

فرهمندپور انسجام را لازمه تشکل‌ها دانست و بیان کرد: فلسفه آموزش و تربیت نیرو‌ها در تشکل‌ها به‌گونه‌ای است که اگر فرد به جایگاه مدیریتی در سطح جامعه رسید، آزمون و خطا‌های مدیریتی را در زمان حضور در تشکل‌ها گذرانده که این مسئله نکته بسیار مهمی است.

فرماندار ویژه دزفول درخصوص نحوه جذب نیرو‌ها در تشکل‌ها نیز گفت: باید خواسته قشر جوان مشخص و در رابطه آن اقدام کرد تا در سطح جامعه پذیرفته شود، اگر برخی مسائل مدیریت نشوند بواسطه تفاوت سلیقه‌های سیاسی به چالش‌های اجتماعی تبدیل می‌شوند که در بعضی مواقع، مردم باید هزینه این چالش را بپردازند درصورتی‌که از مردم باید در رابطه با اعتلای نظام استفاده کرد.

او از انتخابات به عنوان موضوع روز جامعه یاد کرد و ضمن استقلال از ایده‌های جدید تصریح کرد: امروز فعالان سیاسی، اجتماعی و همه افراد جامعه به موضوع انتخابات توجه دارند و همه باید تلاش کنیم تا گروه‌ها و اندیشه‌ها همراه با خواست مردم شود، زیرا عده‌ای به دنبال ناامیدکردن مردم برای شرکت در انتخابات هستند، بنابراین مردم باید همصدا و متحد باشند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.