سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چشم امید مردم طبس به بازگشت بالگرد اورژانس

امام جمعه شهرستان طبس گفت: مردم شهرستان طبس دغدغه بازگشت بالگرد اورژانس به این شهرستان را دارند.

حجت الاسلام محمدی امام جمعه شهرستان طبس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: یکی از دغدغه‌ها و خواسته های مردم طبس در این روز‌ها موضوع جابجایی بالگرد اورژانس است که با توجه به گستردگی شهرستان این خواسته بجا است.

او افزود: از طرفی خدمات این اورژانس هوایی با توجه به قرار گرفتن در مسیر مواصلاتی چندین استان صرفاً برای طبس نبوده بلکه برای کل ایران است.


بیشتر بخوانید


حجت‌الاسلام محمدی با اشاره به اینکه این بالگرد با یکسری ناهماهنگی‌ها به گناباد منتقل شد بیان کرد: اما با پیگیری استاندار و مسئولان شهرستان طبس امیدواریم این بالگرد که حق مردم طبس و مردم این منطقه است دوباره انتقال داده شود.

امام جمعه شهرستان طبس ادامه داد: اگرچه حق مردم مطالبه‌گری است، اما ممکن است عده ای به دنبال سوءاستفاده باشند و با توجه به اینکه در آستانه انتخابات هستیم باید رفتار‌ ما به گونه‌ای باشد که این مطالبه‌گری‌ها موجبات سوء استفاده بیگانگان را فراهم نکند.

او با اشاره به سالروز لغو امتیاز تنباکو به فتوای میرزای شیرازی، بیان کرد: در چنین روزی انگلستان به دنبال مستعمره کردن ایران از راه تنباکو بود که این مرجع با فتوای خود نقشه دشمن را برملا کرد .

انتهای پیام/ ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.