سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد خانه‌های محله و کمپ‌های اسکان معتادان متجاهر در سیستان و بلوچستان

ایجاد خانه‌های محله و کمپ‌های اسکان معتادان متجاهر دستور کار جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،در این جلسه مرعشی معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان از افزایش کشفیات مواد مخدر خبر داد و افزود: در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ کشفیات مواد مخدر در سیستان و بلوچستان ۳۰ درصد رشد داشته و امسال نیز ۴۲ تن انواع مواد مخدر در استان کشف شده است.

موهبتی استاندار نیز نیز به اسکان صد معتاد در کمپ جمع آوری معتادان متجاهر در ایرانشهر اشاره کرد و گفت: ظرفیت این کمپ هزار نفر است که به مرور تکمیل و درمان و مهارت آموزی معتادان در آن انجام خواهد شد.

فرماندار زاهدان هم در این جلسه با اشاره به بودجه‌ی هزار و صد میلیارد تومانی بودجه‌ی ساماندهی مناطق حاشیه شهر زاهدان از راه اندازی ۵ خانه محله در محلات هدف حاشیه شهر زاهدان برای جلوگیری از موازی کاری فعالیت نهاد‌های دولتی مختلف و تقسیم کار ادارات مختلف برای فعالیت در این مناطق خبر داد.

نخعی افزود: هدف دیگر تاسیس خانه‌های محله، استفاده از ظرفیت‌های ساکنان محلات هدف در ساماندهی مسائل فرهنگی و اجتماعی این محلات است.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.