سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حاشیه‌های روز چهارم ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری؛

خانم‌ها گل هستند/ برنامه‌های ریاست جمهوری بماند برای بعد/ بیرون کردن یک نامزد از وزارت کشور توسط نیروی انتظامی + فیلم و تصاویر

چهارمین روز از ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ با حواشی و اتفاقات خاصی همراه بود.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، انتخابات ۱۴۰۰ هم مانند هر انتخابات دیگری پر از اتفاقات حاشیه‌ای است؛ برای مثال هنوز هم وقتی که زمان ثبت نام نامزد‌های داوطلب ریاست جمهوری می‌رسد ستاد انتخابات وزارت کشور شاهد افرادی است که شاید صِرف به خاطر پر کردن زمان و یا تفریح آمده اند تا نام خود را برای انتخابات بنویسند، اگرچه مصوبه شورای نگهبان باعث شد که تعداد این افراد از سال‌های پیش کم‌تر باشد، اما باز هم برخی ها مسیرشان به خیابان فاطمی خورده و آمده بودند تا سوژه خبری رسانه ها را تکمیل کنند.

خانم‌ها گل هستند و نباید از آنها کار کشید

در دقایق اولیه چهارمین روز از ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری یک کارشناس بازنشسته آتش نشانی با هفتاد سال سن که هم اکنون دانشجوی رشته حقوق است برای ثبت نام به وزارت کشور آمد و گفت: هدفم این است که مرام مولا علی و اولاد علی را به معنی واقعی در این مملکت پابرجا کنم.

وی که دو دوره است در انتخابات شرکت کرده است اعلام کرد برنامه اش این است که هیچ بیکاری وجود نداشته باشد. وی در ادامه اظهاراتش گفت که خانمها گل هستند و گل باید آنقدر نوازش شود که در پارک دربیاید.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری افزود ۲۰ درصد از حقوق را به خانم‌ها می‌دهم و ۸۰ درصد را به جوانانی می‌دهم که به پارک‌ها می‌روند و به مشکلات می‌خورند. خانم‌ها گل هستند و نباید از آنها کار کشید.

 
نامزدی که شعار خاصی نداشت

یک مرد متولد سال ۱۳۵۸ اهل تبریز که برای ثبت نام ریاست جمهوری به وزارت کشور آمده بود به هیچ کدام از سوال‌های خبرنگاران نتوانست پاسخ بدهد و در پاسخ به سوال یک خبرنگار درباره برنامه آینده اش برای ریاست جمهوری گفت که برنامه‌ها انشاالله برای بعد؛ در این چند دقیقه نمی‌شود برنامه ارائه داد.

او که به نظر می‌رسید شعار خاصی ندارد گفت که شعار‌ها زیاد هست حالا برای بعد و اعضای کابینه اش هم معلوم نبود و سوال اصل ۱۱۵ قانون اساسی را هم بی جواب گذاشت.

 
بیرون کردن یک نماینده از وزارت کشور به دلیل سر و صدا کردن
 
یک مرد جوان که از استان همدان به همراه برادر کوچکترش برای ثبت نام آمده بود پس از ثبت نام به دلیل سر و صدا کردن توسط مامور نیروی انتظامی به بیرون از وزارت کشور برده شد.
 
 
 

داوطلبی که با پلاک مخدوش آمد

یکی از بازنشستگان نیروی انتظامی که قصد ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری را داشت با توقف خودرویش مقابل درب شماره ۵ وزارت کشور حاشیه ساز شد.


ماموران نیروی انتظامی پس از اینکه به خودروی وی برای توقف نکردن تذکر دادند متوجه شدند که پلاک این خودرو مخدوش شده است.

وی در همین زمینه به خبرنگاران گفت که خودرو در مالکیت وی نبوده است.

ثبت نام سلطان خنده در انتخابات

یک مرد که خود را سلطان خنده معرفی کرد برای ثبت نام در انتخابات وارد وزارت کشور شد.

آمدن پسربچه ۱۰ ساله به وزارت کشور

یک پسربچه ۱۰ ساله برای دادن پیامی از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به مسئولان به وزارت کشور آمد. این پسربچه با لباس پاسداری به ستاد انتخابات آمده بود.

عصر هم یک خانم هم با سر و وضع قاجاری پا به عرصه انتخابات گذاشت.

انتهای پیام/

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸۹
در انتظار بررسی: ۰
علی
۰۷:۵۹ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
بخدا هر وقت اینارو میبینم خجالت میکشیم . باعث خنده عالم و ادم شده ایم .ای مسخره بازیا چیه همین کارها میکنن وضع مملکت اینه و وزیرش ایقدر بیکاره که کری میخونه
ناشناس
۱۲:۳۳ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
فقط ریسی یا محمد
ناشناس
۰۰:۵۶ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
یکی از اهداف مخالفت دولت روحانی با شرایط لازم برای ثبت نامها این بود که با ثبت نام اینها و گرفتن خنده زورکی از مردم حواس آنها را از افتضاحات 8 ساله خودش پرت کند!
حمیدرضا
۲۳:۳۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
باعث خجالت هست
ناشناس
۲۲:۱۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
مسخره ها
ناشناس
۲۱:۳۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
به خدا این مسخره بازی ها حق الناسه اون دنیا برای این کارشون باید جواب بدن وقت ملت رو دارن می گیرن
ناشناس
۲۱:۱۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
این همه دانشمند و نخبه داریم نرفتن واسه کاندیدایی ریاست جمهوری.این علاف ها واسه چی رفتن اونجا.خواهشن فیلم اینارو منتشر نکنید امشب بهونه رو میدین دست شبکه منو تو.
م
۰۷:۴۹ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
همیشه یه چندتاازاینا میان ویابهتره بگیم تعدادی رو میارن مدیونیدفکرکنبدهماهنگ شده ست .یاحق
ناشناس
۲۱:۱۲ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
بازم هم دم این پسر بچه ۱۰ ساله گرم.
اون یکی اشخاص فکر کردن ریاست جمهوری یعنی جنگ شادی
حسن
۲۱:۰۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
کاشکی منم اعتماد به نفس اینارو داشتم.فکر کردن مسخره بازیه رئیس جمهور اول باید تحصیلات عالیه داشته باشه و نسبت به مسائل جهانی و اقتصادی و جغرافی و تاریخ باید اطلاعات کامل داشته باشه.باید فهیم و حکیم و دلسوز مردم و مملکتش باشه.اینا که نمیتونن یه مهد کودک رو بچرخونن چه برسه یه مملکت.
ناشناس
۲۱:۰۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
الان فقط همینمون کم بود ک دنیا مارو مضحکه کنه بخاطر این ادعا بازیامون...مگه قرار نبود ی شرایطی اجرا بشه ..چی شدپس..هر کسی ی شناسنامه گرفته دستش رفته ثبت نام کنه...شدیم سرزمین لی لی پوتها
ناشناس
۲۰:۵۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
روحانی با تنظیم قانون کاندیدهای ریاست جمهوری
مخالفت کرده که
دلش نسوزد
داره این پست و مقام را رها میکند
خواسته ثابت کند .اش دهن سوزی هم نیست
ببینید .چه کسانی کاندید میشوند
اگر نه .دلیل روحانی بر رد تتظیم قانون کاندیدای رییس جمهوری چی بوده !!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
۲۰:۴۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
یعنی در 4 دهه نتوانستیم قانونی برای وارد شدن به کاندیدی رییس جمهوری وصع کنیم
تا هر کس و ناکسی که مشکل روح و روان دارد
وارد نشود و طنز کانالهای معاند نشویم
مثل پسر ده ساله
واقعا مسخره است ووو یا بقیه کاندید ها
amir
۲۰:۴۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
من به این خانوم چادری رای میدم
ناشناس
۲۰:۳۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلطان خنده باحال بود
خخخخ
Bahktiyari
۲۰:۳۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
من بختیاری ام و دهها هواپیماسازی و دهها خودروسازی و صدها هزار شهر و شهرک صنعتی و آبادی سواحل و جزایر و مناطق آزاد تجاری و صنعتی و برنامه های برای ترانزیت و سواحل اقیانوسی و شما کشور ،بیابان زدایی و گسترش علم و دانش و صنعت به جای جای ایران و برنامه های برای رشد رادار و پدافند و کوانتوم و تاسیسات و کارخانجات های تک و ایجاد صدها استان و خلاصه ابر قدرتی کشورم را دارم اما چون سواد دیپلم دارم خودم را چندان زرنگ و زبده نمیدانم ،خواهشا افراد باهوش و زرنگ و زبده و نخبه و با برنامه و افرادی که وعده های بزرگ و عملی دارند پا پیش بگذارند در پیشگاه این ملت مظلوم و نجیب،خدا،پیامبران،آیندگان و حال و وجدان بشریت مسولند.و باید ایران بزرگ و پهناور و عزیز را چندین پله به قله های دانش و فناوری و صنعت و توانایی روز جهان نزدیک و نزدیکتر سازند .ما سلبریتی نداریم ما شایسته میخواهیم.
ناشناس
۲۰:۲۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
خیلی متاسفم. یارو از همدان بلند شده آمده که چی بشه ؟ این کارهای غیرعقلانی و مسخره گریه داره نه خنده
آدم عاقل اینکارها رو نمیکنه. یه خانم. جوان. که هیچیک از شرایط رییس‌جمهور ی رو نداره جز اینه که برای خودنمایی آمده ،، وزارت کشور درجا باید از همون ابتدا
مدارک مورد نظر شورای نگهبان. رو مطالبه کنه در صورت نداشتن این مدارک عذر. همه اینا رو بخواد
ناشناس
۲۰:۰۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
هیییییییی. شده مسخره بازی
ناشناس
۱۹:۵۲ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
تو رو خدا جمع کنید این مضحکه و مسخره بازی رو، بخدا دنیا به ما میخنده آخه اینا رو چرا به وزارت کشور راه میدین هر کس ناکسی اومده واسه ریاست جمهوری ثبت نام کنه حتی اگه اینها واسه ثبت در شورای روستا هم می آمدن باز مورد مضحکه و استهزاء دنیا قرار میگرفتیم
ناشناس
۱۹:۳۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
اینکه قانون به هرکس اجازه میده که ثبت نام کنه که هیچی
اونایی که میان ثبت نام کنند واقعا هدفشون چیه ؟
ناشناس
۱۹:۲۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
این چه وضعشه هرکی از جاش بلند شده اومده اسم نوشته،به قرآن ملت ایران رو مسخره خودتون کردین با این وضعیتی که دارین
ناشناس
۱۹:۲۲ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
اگر هیچ رسانه ای از این افراد گزارش و فیلم تهیه نکنه و هیچ خبرنگاری باهاشون مصاحبه نکنه، این سیرک جمع میشه
امثال شما رسانه ها باعث تشویق افراد به این کار میشوید
ناشناس
۱۸:۵۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
هر وقت خبری از ثبت نام در انتخابات میبینم خیلی از خودم خجالت می کشم..... میگم خدایا ما تو کشور ایران اسلامی هستیم؟! واقعا باعث خجالته
ناشناس
۱۸:۵۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
روحانی خودش کم باعث خنده سیاستمداران خارجی شده بود که حالا مخالفتش با شورای نگهبان این صحنه های مسخره رو پیش آورد که باز هم دشمنانمون بخندند . نمیدونم این دولت چه اصراری داره دشمن رو بخندونه .
ناشناس
۱۸:۴۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
صدتای دولت کنونی یعنی صدها برابر بدبختی اعتماد به نفستان خیلی بالاست یا مامردم و عددی حساب نمی کنید وگرنه جز تو باشگاه شرمندگان قرن جای دیگه ای نباید ثبت نام کنید
ناشناس
۱۸:۲۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
واقعا که چه مسعولین و قوانینی که هر دلقک خو د نمایی این رفتارها را به نمایش میگذارد نادان تو برای دیده شدن میروی عقده خود نمایی داری بی لیاقت . مقام ریاست جمهوری را به سخره گرفتن ...مضحکه جامعه جهانی میشویم ..
ناشناس
۱۸:۲۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
دلقکها اینا فازشون چیه؟ ?What The Faz
ناشناس
۱۸:۲۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
روز انتخابات می خوام بخوابم !!!
علا
۱۸:۱۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
چند سالی میشه که مرسوم شده برای جلب توجه و جذابیت به تعدادی افراد پول میدن تا هر کدوم با یک سر و شکل خاص وارد ستاد اتتخاباتی بشن و دلقک‌بازی کنند.
محسن
۱۷:۴۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
کاندیداهاعالی هستندولی بین نظامیها.احمدی نژاد.سعیدنعمت مانده ام به کاندیدای خانم رای نمیدهم حتی اگرلباس قاجاری تنش کند.این واقعیته بعدش میگذاره کنارتوعصرامروزی واینستاگرام مردوزن مدل لباس هستند.
محمد
۱۷:۳۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
واقعا شرم آور که هرکسی به خود اجازه میدهد هم خودش و هم هشتادو چهر میلیون مردم این مملکت مضحکه دنیا بکنه اونائی که چندین ساله تو پست های مدیریتی هستند برنامه مشخصی برای این مملکت ندارند یه عده بیکار پا شدن رفتن تو محل ثبت که چی فقط محض یه عکس و ابراز وجود بابا ما با این جور آدما بایدم عقب آفتاده از تمام جهات باشیم و همیشه دست نیاز به کشورهای پیشرفته داشته باشیم، بنظرم اول باید از لحاظ فرهنگ متمدنانه و شعور به کل جامعه نگاه بکنیم و شایسته سالاری به همراه تعهد و دیسیپلین را چاشنی کار در تمام سطوح جامعه ایران قرار دهیم تا به یک جامعه مترقی و با برنامه برسیم وگرنه باید هی بازیچه دست سایر کشورهای قدرتمند باشیم یاد همون مثل خودمون افتادم که میگه مشت نمونه خلوار است واقعا یه عده دوست دارند مسخره بازی در بیارند.
محمدرضا
۱۷:۳۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
وقتی دولت اصلاحات بر خلاف قانون شورای نگهبان عمل میکنه همین میشه که میبینیم
این لجبازی های دولت به ضرر خودش تمام میشه
ناشناس
۱۷:۳۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
البته خانمی که لباس قاجار پوشیده است ، تیپ اش خیلی نجیبانه است
محمدرضا
۱۷:۳۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
حالا این پسر که اومده بود پیام به مسعولان بده که کار درستی کرده بعدشم وقتی شورای نگهبان قانون میزاره و دولت بی تدبیر اصلاحات میاد بر خلاف قانون شورای نگهبان عمل میکنه همین میشه که هرکی هرکی میشه
فقط دولت جوان حزب اللهی و انقلابی
عباس
۱۷:۲۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
برای همه کسانی که عقده دیده شدن دارن دعا کنید
ارتا
۱۷:۲۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
تن تمام پادشاهان از کورش و داریوش غیره که بر ایران حکومت کردن لرزید در گور با این همه مسخره بازی و بچه بازی در انتخابات ایران من نمیدونم چرا حکومت اجازه میده اینها ثبت نام کنند وقتی شرایطش رو ندارن
ناشناس
۱۷:۱۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
جمع کنید بابا رای ما فقط سردار سعید محمد
ناشناس
۱۶:۵۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
خداییش اون اصلی ها که شما مد نظرتونه چندان از اینایی که گفتید بهتر نیستن مخصوصا بعد از ۸ سال ریاستشون نگاه کنی میبینی خیلی با اینا که گفتید فرقی ندارن
mohsen
۱۶:۵۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
سوژه خنده کشورهای دیگه شدیم با این روش ثبت نام ریاست جمهوری
ناشناس
۱۶:۵۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
اونا حالیشون نیست شماها چرا به عنوان خبرنگار میفتید دنبالشون و باهاشون مصاحبه میکنید؟؟؟!!!! تا کی باید بخندن بهمون
ناشناس
۱۶:۵۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
اولی که واقعا گل زده
ناشناس
۱۶:۵۲ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
برای رئیس جمهور شدن و به طور کلی منصبی که همه مردم در تصمیماتش متاثر می شوند، هم صداقت لازم است و هم علم. اینها صداقت دارند ولی علم انجام کار ندارند.
صداقت، علم، شجاعت و دیانت باید برای مسئولین لحاظ شود.
پیمان اشراقی
۱۶:۵۲ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام ،

در بهار آزادی ،
جای شهدا خالی .
مهدی قاسمی
۱۶:۴۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
بابا قرار نیست که نامزد اطلاعات داشته باشد یا بتواند به سوال ها پاسخ دهد. طبیعت انتخابات ریاست جمهوری در دنیای جدید این است. مگر رئیس جمهوری اوکراین آقای زلینسکی کمدین نبود و نیست که رئیس جمهوری شده،؟ آیا او هم می توانست به سوالاتی غیر از حوزه کمدی پاسخ دهد؟ یا در فنلاند و غیره خیلی ها سکان امور را به دست می گیرند که اصولاً در امور دولتی نبودند و خبر از آن ها ندارند. فقط محبوبیت ملاک است. فقط و فقط. البته آنها زیرساخت و سیستم اداری مناسبی دارند که بعداً آن فرد را درپست ریاست جمهوری و نخست وزیری نگه می دارد و حفظ می کند و اتفاق خاصی رخ نمی دهد. اما ما چون اداراتمان کارآمد نیستند و نباید چنین ریسکی بکنیم. یعنی ما باید یک نفر مطلع و حرفه ای رو بیاوریم تا اداراتمان را از لحاظ فساد و ریخت و پاش و غیره مهار و کنترل کند. همچنین بتواند سوار سیستم دلالی شود و جلوی دلالان که صاحبان واقعی مملکت هستند را بگیرد. الان هم که دولت ما سال هاست به بهانه بهره روی و کوچک سازی در حال کوچک شدن است و فکر می کند که چند تا سامانه و کامپیوتر می توانند چند میلیون حریص دلال و مفت خور را نظارت و کنترل کند و ما با خیال خام اینکه با چند تا کامپیوتر می توانیم بر حرص طبقه رو به افزایش دلالان و سیستم توزیع نظات و کنترل کنیم. برعکس باید یک آدم حرفه ای و خداشناس بیاید نیروی شایسته اداری را افزایش دهد واقعیت این است که با چند تا کامپیوتر یا سامانه نمیشه حریف مغزهای خطرناک و سرگردان شد.
ندا
۱۶:۴۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
خجالت آوره به خدا. جمع کنید این بساطو
ناشناس
۱۶:۳۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
مسخره بازیه
جواد
۱۶:۳۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
با وجود محدودیت های کرونایی این دلقک ها چطور از این شهر اون شهر خودشون رساندن به تهران برای ثبت نام
ناشناس
۱۶:۳۲ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
شورش را درآوردند اگر به مصوبه شورای نگهبان دولت پایبند بود هر کسی سرش را نمینداخت پایین بیاد کاندید بشه اخه این چه مسخره بازی هست که بچه ده ساله میاد تو انتخابات دنیا داره نگاه میکنه و به ما میخنده
ناشناس
۱۶:۲۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
معقولترین و زیباترین و موثر ترین : کار و حرف پسر ده ساله بود و بعضی از مرام و حرفهای بازنشسته ی آتش نشانی .
ناشناس
۱۶:۲۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
پیر مرده رو ، بیشنتر امده خود را کندید برای ازدواج اعلام کند . به قول معروف در دیزی بازه حیای گربه کو؟ سر پیری و معرکه گیری ؟ بهش بگویید همه آتش ها را تو خاموش کردی حالا مخواهی کبریت روشن کنی ؟
ناشناس
۱۶:۱۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
چقدر ما مسخره ایم آخه؟؟؟!!!!! همه دارن به ما میخندن
بختیاری
۲۰:۲۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
مسخره زمانی هستیم که فقط سلبریتی ها بیان و مردم هشتاد ملیون این کشور نه
ناشناس
۲۳:۵۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
تازه فهميدين!
ناشناس
۱۶:۱۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام ،متاسفم ،متاسفم به این قانون کشورمان که افرادی برای دیده شدن خود کم بینی میان شرکت می کنند که ازشون عکس بگیرند مصاحبه کنند،خواهش می کنم شما خبرنگاران با گزارش گرفتن از این افراد بیشتر از این باعث مضحک شدنمان در دنیا نشوید،
ناشناس
۱۵:۵۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
اگ صدا و سیما ابنا رو به عنوان جنگ شادی پخش کنه بینندش زیاد میشه ،هزینه هم نکرده.!
ناشناس
۱۵:۴۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
شما هم دکان باز کردید چهار تا آدم درست وحسابی باید ثبت نام کنند وتمام
ناشناس
۱۸:۵۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
مسخره بازی شده
ناشناس
۲۰:۵۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
روحانی درست و حسابی بود؟
ناشناس
۱۵:۴۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
هردم از این باغ بری میرسد خدا را شکر به همه دنیا ایراد می گیریم ولی خودمون رو کلا نمیبینیم که همه دنیا ما رو میبینن این چه وضعیه اخه شدیم مضحکه همه
قنبری اهواز
۱۵:۳۶ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
آقا جمع کنید این مسخره بازی رو !!!!
هر چی بزک و مضحک و دلقک هستن میان ثبت نام می کنند !!

یعنی وقتی قانون جامع و کاملی برا ثبت نام رئیس جمهور در کشوری که مدعی دموکراسی اسلامی هست وجود نداشته باشه همین میشه که جایگاه رئیس جمهور ۸۰ میلیون انسان به سخره گرفته میشه !!!
ندا
۱۶:۴۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
آره واقعا
ناشناس
۱۹:۲۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
خخخخخخ
ناشناس
۱۵:۳۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
واقعا که .اینهمه نهاد قانونگذار در کشور هستن نمیتونن یه قانون تصویب کنن که این مسخره بازیا پیش نیاد
رسول
۱۸:۲۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
اعلام نظر اخير و تفسير شوراى نگهبان از عنوان رجل سياسى در قانون اساسى براى همين بود كه جلو اين مسخره بازى ها و ثبت نام دلقك ها گرفته شود كه جناب رئيس جمهور به وزارت كشور دستور داد نظر شوراى نگهبان را زير پا بگذارد تا همه دلقكها بتوانند ثبت نام كنند.
ناشناس
۱۹:۴۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
تصویب کردن.. دولت اجرا نمیکنه!
ناشناس
۱۵:۳۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
ادم نمیدونه چی بگه.انتخابات ریاست جمهوری مملکت به این حساسی بعد کاندیداها اینجوری حالا قانون گذارا هنوز عقلشون راه ننداختن که درستس کنند خود ملت هم عقلشون کار نمکنه که همچین کاری نکنند.شماهم که تا یچیزی میشه انتشار میدید فردا میشه بازیچه دست خارجی ها چ دوست چ دشمن
ناشناس
۱۵:۲۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
یه سوال برای من پیش اومده آیا در جاهای دیگه دنیا هم چنین اتفاقی می افته؟
ناشناس
۱۷:۲۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
بله هست. همه شهروندان حق ثبت نام دارند
ناشناس
۲۰:۴۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
در اینور دینا دو تا حزب است و
در هر حزب چند نفر اعلام امادگی میکنند
و از این چند نفر بعد از ارایه برنامه زمانبدی شون
یکی از این حزب و دیگری از حزب دیگه انتخاب میشوند
ناشناس
۲۱:۳۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
تو همین انتخابات اخیر آمریکا کانیه وست نامزد شده بود ۱۰ درصد هم رای اورد فکر کنم//:
ناشناس
۱۵:۱۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
آفرین به پسربچه 10 ساله.
محسن
۱۵:۰۲ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
اینا از کدوم تیمارستان فرار کردن ؟؟؟؟ مضحکه دنیا شدیم , شما هم با این انتخاباتتون
ناشناس
۱۵:۱۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
نتیجه لجبازی دولت با عقلانیت شورای نگهبان
ناشناس
۱۵:۰۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
درکل ارزش ندارد برای اخبار واطلاعیه های انتخا بات وقت خوندن بزاریم
ناشناس
۱۵:۲۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
وقتی آقای روحانی با مصوبه شورای نگهبان مخالفت میکنه نتیجه همین میشه
ناشناس
۱۶:۲۲ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
اگر وقت می گذاشتیم چنین ساده لوح نبودیم.
ناشناس
۱۶:۲۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
پیداست که وقت گذاشتی و به این نتیجه عالی رسیدید. زنده باشید
ناشناس
۱۶:۲۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
فکر می کنم روحانی ریس قوه مجریه است و ربطی به مصوبه و قوانیین شورای نگهبان ندارد
رسول
۱۸:۲۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
پس چرا خودت وقت گذاشتى
نكنه جاسوسى و ماموريت دارى كه مردم را دلسرد كنى؟
ناشناس
۱۴:۵۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
این بزرگواران که برای ثبت نام تشریف آوردن ...همشون نسبت به ریس جمهور کنونی شرف دارن
ناشناس
۱۶:۰۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
شرف شان این است که هنوز شرق و غرب جهان و دست راست و چپ خود را تشخیص نمی دهند و البته تشخیص شما بر شرافت چه باشد ؟ این سخن درایت شما را می رساند ، باز خوب است که پا فراتر ننهاده و شر و افت خود را بیشتر نشان ندادید .
حیف است نبوغ تان اینگونه و برای ایران مصرف شود ؟ این درک در خارج خواهان بسیار دارد ، شاید مقدمه چنی می کنید.
ناشناس
۱۶:۲۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
احسن !!!!!!!!! گل گفتی
ناشناس
۱۹:۵۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
خداییش این حرفتو قبول دارم.
ناشناس
۱۴:۵۵ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
انتخابات مدرسه ما هم اینجوری نبود
ناشناس
۱۶:۳۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
نه عزیز این این ها حتما برای انتخاب برترین دلقک رفتند ولی محل ثبت نام را اشتباهی رفتند
ناشناس
۱۲:۲۳ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
شورش در اوردن با این نام نویسی های مسخره
ناشناس
۱۶:۱۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
شورش را در آورده اند دلقک ها
ناشناس
۱۷:۰۲ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
واقعا که
برات متاسفم با این ادبیات
ناشناس
۰۱:۰۶ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
هر چی باشه همه بنده خدا هستیم چه ریس جمهور چه اینها کلمه دلقک بکار بردن زشت است مگه خودمان چی هستیم کی هستیم