سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشن شکوه بندگی در سومین حرم اهل بیت (ع) + تصاویر

نماز عید سعید فطر با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد و نمازگزاران با عشق و خلوص نیت شاکر یک ماه میهمانی در ماه رمضان بودند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، نماز عید سعید فطر امروز پنجشنبه (اول ماه شوال) با حضور مردم مومن و ولایتمدار شهر شیراز و زائران حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در فضای باز حرم اقامه شد.

این آیین معنوی با حضور قشر‌های مختلف مردم و مسئولان، به امامت حجت‌الاسلام سید ابوفاضل رضوی‌اردکانی امام جمعه موقت شیراز با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در راستای مقابله با ویروس کرونا اقامه شد.

نماز عید سعید فطر با هماهنگی ستاد مقابله با کرونا و با رعایت دقیق شیوه نامه‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد و شرکت کنندگان در نماز نیز موازین بهداشتی و به خصوص استفاده از ماسک را رعایت کرده بودند.

تلاوت آیاتی از قران و رعایت خطبه‌های کوتاه نماز عید فطر از برنامه‌های این آیین معنوی بود که در حاشیه این مراسم معنوی و عبادی پایگاه‌هایی نیز برای جمع آوری زکات فطره ایجاد شده بود.

همچنین نماز عید فطر در شیراز در بقاعی نظیر حرم سیدعلاءالدین حسین(ع)، علی‌بن حمزه(ع)، سیدتاج‌الدین غریب(ع)، شاه داعی الی‌الله، امامزاده ابراهیم(ع)، امامزاده ابراهیم دودج در خرامه متبرکه شاهزاده قاسم در زرقان و سایر بقاع متبرکه سطح شهر شیراز برگزار شد.

 نماز عید سعید فطر در مساجد محلات و فضا‌های باز شیراز و ۶۲ شهر استان با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و مسائل بهداشتی برگزار شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.