سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه راهکارهای پیشگیری از بروز آتش سوزی در دشت آزادگان

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست دشت آزادگان به ارائه راهکارهای پیشگیری از بروز حوادث آتش سوزی درحوزه استحفاظی این شهرستان پرداخت.

سید مهدی نژاد حسینی سرپرست اداره حفاظت محیط زیست دشت آزادگـان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با دعوت فرمانداری این شهـرستان از ادارات محیط زیست، منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، فرماندهی نیروی انتظامی، بسیـج و بخشداری مرکزی و بستان و شهرداری‌ها، راهکارهای پیشـگیری از بروز حوادث آتش سـوزی در حــوزه استحفاظی شهرستان مطرح شد.

او افزود: در این زمینه تذکرات لازم به جهاد کشاورزی جهت آموزش کشاورزان جهت جلوگیری از آتش زدن کاه و کلش داده شد و در خصوص همکاری تمام ارگان‌ها و پیشـگیری به موقع از حـریق بحث و گفت و گو شد.

فرماندار دشت آزادگان بر لزوم اطفای حریق منـطقه حفاظت شده میشداغ تاکید کرد و افزایش گشت‌های نیروی مستقر در پاسگاه محیط بانی و هماهنگی مستمر با شهرداری بستان و آتش نشانی‌های ۲ شهرستان را خواستار شد.

دشت آزادگان، یکی از شهرستان‌های خوزستان در جنوب غربی ایران است، همچنین مرکز این شهرستان، سوسنگرد است و مردم این شهرستان عرب و به زبان عربی سخن می‌گویند.

انتهای پیام/ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.