سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار اهواز:

تایید یا رد صلاحیت داوطلبان انتخابات شورای شهر اعلام می‌شود

عالمی نیسی گفت: ۲۴ اردیبهشت نظر قطعی و نهایی هیات نظارت خوزستان در خصوص تایید یا رد صلاحیت به داوطلبان شورای شهر ابلاغ می‌شود.

جمال عالمی نیسی فرماندار اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: نظر قطعی و نهایی هیات نظارت استان خوزستان در خصوص تایید یا رد صلاحیت داوطلبان شورا‌های اسلامی شهر کلانشهر اهواز و شهر ال‌هایی که شکایت کرده بودند، ۲۴ اردیبهشت از سوی فرمانداری به آن‌ها ابلاغ می‌شود.

او افزود: براساس برنامه زمان بندی انتخابات، رسیدگی و بررسی نهایی به شکایت داوطلبان شورا‌های شهر‌های اهواز و ال‌هایی که از طرف هیات اجرایی و هیات نظارت شهرستان رد صلاحیت شدند از ۹ اردیبهشت از سوی هیات نظارت استان آغاز شده بود و تا ۲۱ اردیبهشت به پایان می‌رسد.

عالمی نیسی بیان داشت: هیات نظارت استان، نظر قطعی و نهایی خود را در خصوص نتیجه رسیدگی به شکایات داوطلبان رد صلاحیت شده در هیات اجرایی و هیات نظارت شهرستان را ۲۲ اردیبهشت به ستاد انتخابات استان خوزستان ابلاغ می‌کند.

رئیس حوزه انتخابیه اهواز تصریح کرد: ستاد انتخابات استان نظر قطعی و نهایی هیات نظارت استان را ۲۳ اردیبهشت در خصوص نتیجه شکایت داوطلبان رد صلاحیت شده در هیات اجرایی و هیات نظارت شهرستان را به فرمانداری ابلاغ و فرمانداری اهواز نیز ۲۴ اردیبهشت به داوطلبان ابلاغ می‌کند.

فرماندار اهواز ادامه داد: ۲۸ داوطلب عضویت در شورا‌های اسلامی کلانشهر اهواز و شهر ال‌هایی در هیات اجرایی و ۸۳ نفر در هیات نظارت شهرستان به علت نواقص مدارک و تایید نشدن صلاحیت، رد صلاحیت شدند.

انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی همزمان با سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.