فرماندار امیدیه گفت: صلاحیت ۳۵ نفر از داوطلبان شورای شهر در حوزه انتخابیه این شهرستان تایید نشده است.

سید مهران رفیعی فرماندار امیدیه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مجموع داوطلبان ثبت نامی برای انتخابات شورای شهر و روستا در این شهرستان را ۱۰۲ نفر عنوان کرد و گفت: ۶۵ در حوزه امیدیه، ۳۱ داوطلب در حوزه میانکوه و ۱۵ داوطلبان دیگر در بخش جایزان ثبت نام کرده بودند.

او با بیان اینکه صلاحیت ۳۵ نفر از داوطلبان شورای شهر در این شهرستان به دلیل نقص مدارک و نداشتن صلاحیت، از سوی هیات اجرایی و نظارت رد شده است، افزود: ۲۰ داوطلب مربوط به امیدیه، ۱۰ نفر مربوط به داوطلبان میانکوه و ۵ نفر دیگر مربوط به بخش جایزان هستند.

رفیعی با اشاره به اینکه ۴۰ نفر از مجموع داوطلبان تایید صلاحیت شده نیز مربوط به امیدیه، ۲۲ نفر مربوط به داوطلبان میانکوه و ۱۰ نفر مربوط به داوطلبان جایزان هستند، اظهار داشت: ۵ نفر از داوطلبان انصراف داده‌اند که هر ۵ نفر مربوط به شهر امیدیه بودند.

فرماندار امیدیه با بیان اینکه ۴ نفر از ۱۱ داوطلب که در هیات اجرایی رد صلاحیت شده‌اند مربوط به امیدیه و ۵ نفر مربوط به داوطلبان میانکوه و ۲ نفر مربوط به داوطلبان جایزان هستند، ادامه داد: تایید یا رد صلاحیت داوطلبان از ۸ اردیبهشت به صورت کتبی از سوی فرمانداری به داوطلبان ابلاغ شده است و داوطلبان رد صلاحیت شده تا ۱۲ اردیبهشت ماه امسال فرصت دارند برای اعتراض به هیات نظارت استان خوزستان مراجعه کنند.

انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خردادماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.