سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارتش: آماده کمک به دولت و ملت افغانستان برای کاهش آثار حادثه اخیر هستیم

ارتش جمهوری اسلامی با صدور بیانیه‌ای به مناسبت حادثه تروریستی اخیر در افغانستان، آمادگی خود را برای هر نوع کمک رسانی در جهت کاهش آثار این جنایت و الام بازماندگان اعلام کرد.

به گزارش  خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی، شهادت و مجروح شدن ده‌ها دانش آموز بی گناه و جمعی از مردم در پی وقوع انفجار تروریستی در کابل را به ملت و دولت افغانستان تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

عملیات تروریستی در کابل که منجر به کشته و‌زخمی شدن تعدادی از مردم بی پناه به ویژه دانش آموزان دختر مدرسه سیدالشهدا شد بسیار تاسف بار و غم انگیز است. این اقدام تروریستی نشان از پستی، ذلت و ددمنشی کسانی دارد که جاهلانه بر طبل خشونت و تحریف می‌کوبند و چهره نورانی اسلام را مشوه و تیره می‌نمایانند.

این جنایت فجیع از یک سو نشانگر جهل و تفرقه داخلی و از سوی دیگر اشغال و خیانت بازیگران خارجی است که پس از ۲۰ سال حضور در افغانستان با ادعای مبارزه با تروریسم این گونه قلوب انسان‌های آزادی‌خواه را به درد می‌آورد.

درس بزرگ این اقدام ضد انسانی برای تمامی ملل مسلمان و آزاده، درس اتحاد و مقاومت در برابر اشغالگران و اتکای به ظرفیت‌های داخلی برای تامین امنیت است.

ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن تسلیت به دولت و ملت کشور دوست و برادر افغانستان، این اقدام ددمنشانه تروریستی را محکوم می‌نماید و برای هر نوع کمک رسانی در جهت کاهش آثار این جنایت و الام بازماندگان اعلام آمادگی می‌نماید.»

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۸:۰۲ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
ارتش انصافا برو این جانورا رو بزن . لعنتیا بچه رو کشتن
ناشناس
۰۵:۰۷ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
پیمان شانگهای باید نیروی واکنش سریع چند ملیتی تشکیل دهد و در افغانستان مداخله کند یا حد اقل از روسیه و ایران و چین برای نابودی داعش در افغانستان نیرو اعزام شود