سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توضیحات مدیرعامل باشگاه اشتادسازه درباره انصراف تیم هندبال دختران از جام باشگاه‌های آسیا

سعید حسامی، مدیرعامل باشگاه اشتادسازه مشهد دلایل انصراف تیم هندبال دختران از جام باشگاه‌های آسیا را اعلام کرد.

سعید حسامی، مدیرعامل باشگاه اشتادسازه مشهد در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  در خصوص انصراف تیم هندبال دختران از جام باشگاه های آسیا بیان کرد: حدود ۶ نفر از بازیکنان تیم هندبال دختران اشتادسازه مشهد به ویروس کرونا مبتلا هستند که با وجود چنین شرایطی، نمی شود تمرینات برای آمادگی تیم به جهت حضور در جام باشگاه‌های آسیا آغاز شوند. کادر فنی به ما اعلام کرد که اگر تمرینات تیم از خرداد ماه هم آغاز شود، تیم به این مسابقه مهم نمی‌رسد؛ چرا که باید تمرینات به صورت فشرده برگزار شوند. برگزاری تمرینات پرفشار احتمال مصدومیت بازیکنان را افزایش می دهد.  

او گفت: در جام باشگاه‌های هندبال آسیا کشور هند نیز حضور دارد و این کشور درگیر کرونای هندی است. متاسفانه کرونای هندی در تست  PCR  مشخص نمی‌شود که این اتفاق نگرانی ما را افزایش داد. با حضور تیم هندبال هند، ما نگران سلامتی بازیکنانمان شدیم؛ چرا که نمی‌خواهیم برای دختران هندبالیست کشورمان مشکلی پیش بیاید.  

حسامی اظهار کرد: هیچ کدام از ارگان‌های مشهد به علت این که تیم ما برای بخش خصوصی است، ما را حمایت  نمی‌کنند. باشگاه اشتادسازه مشهد مشکل مالی ندارد و از قبل بودجه این سفر را تامین کرده بود.  با وجود چنین شرایطی کادر فنی تصمیم به اعزام نشدن تیم به رقابت‌های جام باشگاه‌های هندبال آسیا گرفت.  

مدیر عامل باشگاه اشتادسازه مشهد عنوان کرد: پیش بینی ما برای خرید بلیت حدود ۸۰۰ میلیون تومان بود. قرار بود برای دختران کشورمان با افتخار هزینه کنیم، اما ما اولویتمان سلامتی ورزشکاران خواهد بود. حتی ما می خواستیم هزینه واکسیناسیون تیم اعزامی را پرداخت کنیم، اما در نهایت تصمیم به اعزام نشدن به جام باشگاه های آسیا گرفته شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.