سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پدر،قاتل فرزندش را بخشید

پدر ساروی قاتل فرزندش را بخشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،روابط عمومی زندان‌های مازندران اعلام کرد: تحقق اهداف حمایتی و اولویت‌های سازمان زندان‌ها به ویژه ترویج فرهنگ صلح و سازش و تقویت و توسعه فعالیت‌های شورای حل اختلاف و مددکاری اجتماعی یکی از دستورالعمل‌های مهم و جدی در زندان‌های مازندران محسوب می‌شود.

در همین راستا یکی از پرونده‌ای که جهت اخذ رضایت در دستور کار شورای حل اختلاف و مددکاری زندان ساری قرار گرفت، پرونده مددجو ا- ع بود که به اتهام قتل عمدی در زندان ساری بسر می‌برد.

با هماهنگی‌های انجام شده و نشست‌های متعدد با اولیای دم آخرین جلسه تعاملی در با حضور رئیس و اعضاء شورای حل اختلاف زندان در منزل پدر مقتول برگزار شد که به لطف پروردگار متعال و بخشش و گذشت اولیاء دم رضایت نهایی اخذ و مددجو ا-ع از چوبه دار نجات یافت.

رئیس زندان ساری با ابراز خرسندی از موفقیت‌های کسب شده درحوزه صلح و سازش و حل اختلاف زندان ساری، اجرای برنامه‌های حمایتی و پیگیری پرونده‌ها بمنظور اخذ رضایت از شکات بویژه پرونده‌های زندانیان بدون حامی نیازمند را از سیاست‌ها و برنامه‌های جدی زندان ساری عنوان کرد.

او افزود: از آغاز شب‌های قدر در ماه مبارک رمضان تا به حال موفق به اخذ رضایت از اولیاء دم در دومین پرونده زندانیان محکوم به قصاص نفس شدیم و بحول قوه الهی و با پشتکار و تلاش همکاران خدوم درصدد هر چه پررنگ‌تر شدن این امر خداپسندانه و ترویج فرهنگ صلح و سازش هستیم.
انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.