مادری در بابل قاتل فرزندش را به برکت مبارک رمضان بخشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،محمدعلی بابازاده مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان بابل گفت: با پیگیری اعضای شورای حل اختلاف زندان بابل در ایام شهادت مولی الموحدین امیر المومنین حضرت علی (ع) مادری از قصاص قاتل فرزندش گذشت کرد و عمری دوباره به او بخشید.

او افزود: شورای حل اختلاف زندان بابل در راستای اشاعه و گسترش فرهنگ صلح و سازش و حل و فصل دعاوی به ویژه اخذ رضایت از اولیاء دم اقدامات مناسب و متعددی را انجام داد و در روز ۲۱ ماه رمضان و سالروز شهادت امام علی (ع) اعضای این شورا طی هماهنگی قبلی در منزل اولیاء دم حاضر و این اقدامات مثمرثمر واقع گردید.

بابازاده گفت:این مادر داغدیده رضایت خود را معامله با خدا عنوان کرد و گفت؛ برابر تعالیم دینی و باور‌های مذهبی گذشب اجر و پاداش به همراه دارد و از اینکه قاتل فرزندم را بخشیم پشیمان نیستم و ان شالله خداوند از فرزندم راضی و روحش در آرامش باشد.

رئیس کل دادگستری مازندران و مدیرکل زندان‌های استان طی ارتباط تصویری با مادر این مقتول، از کار بزرگ و خداپسندانه و کریمانه اولیای دم که نشان از ایمان والا و صبر آن‌هاست، قدردانی کردند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.