سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل استاندارد خوزستان:

کالا‌های غیراستاندارد باید در بازار حذف شوند

قیصی پور گفت: افزایش کیفیت محصولات تولیدی و حذف کالا‌های غیراستاندارد در بازار باید در دستورکار قرار گیرد.

رضا قیصی پور مدیر کل استاندارد خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به ثبت نهایی و صدور آگهی تاسیس موسسه گسترش سپهر استاندارد، اولین نشست هم اندیشی اعضای انجمن مردمی گسترش استاندارد استان در سال ۱۴۰۰ برگزار شد.

او افزود: تعیین برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت انجمن شامل؛ تعیین اولویت‌های کاری، تعیین سرفصل‌ها و مهمترین سیاست‌های انجمن در جهت گسترش فرهنگ استاندارد میان عموم جامعه با هدف افزایش مطالبه گری آنان در خصوص کیفیت محصولات تولیدی و حذف کالا‌های غیراستاندارد از اهداف برگزاری این نشست بود.

قیصی پور در ادامه ضمن تاکید بر تسریع در تدوین برنامه‌های اجرایی انجمن طی امسال بیان داشت: جلب مشارکت صنایع استان به منظور ایفای نقش موثر در مسئولیت اجتماعی حوزه استاندارد جهت پیشبرد اهداف انجمن ضروری است و شرایط و عملکرد NGO‌ها در کشور‌های پیشرفته جهت بهره برداری لازم مورد مطالعه و بررسی دقیق قرار گیرد.

فرزانه خوشنام معاون استانداردسازی و ترویج و آموزش اداره کل استاندارد خوزستان نیز با اعلام روند طی شده جهت دریافت مجوز تاسیس این موسسه بیان کرد: با برنامه ریزی و تقسیم وظایف برنامه‌های عملی و اجرایی موسسه تدوین و جهت بررسی نهایی و تصویب ارائه شود.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.