سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نخستین کنفرانس ملی «تصمیم من و انتخابات» در دانشگاه ملایر

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ملایر گفت: کنفرانس ملی «تصمیم من و انتخابات» به صورت مجازی در دانشگاه این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، دکتر حمید نوری، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ملایر به برگزاری نخستین کنفرانس ملی «تصمیم من و انتخابات» در دانشگاه ملایر اشاره کرد و گفت: این کنفرانس با رویکرد اهمیت راهبردی بودن نگاه مردم و جامعه دانشگاهی به انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰، روز دوشنبه ۱۰ خرداد به صورت مجازی برگزار می‌شود.

او بر لزوم برگزاری انتخاباتی پرشور، بانشاط، رقابتی و با مشارکت حداکثری تأکید وافزود: به همین منظور دانشگاه ملایر با برگزاری این کنفرانس از همه دانشگاهیان، محققان و صاحب نظران دعوت می‌کند مقالات و آثار خود را در سه بخش دانشجویی، اساتید، محققان و اصحاب رسانه حداکثر تا هفتم خردادماه به سامانه ثبت نام همایش ملی «تصمیم من و انتخابات» که لینک ورود آن بر روی سایت دانشگاه به آدرس malayeru.ac.ir قرار گرفته است، ارسال کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ملایر به محور‌های این همایش اشاره و تصریح کرد: این همایش در ۱۱ محور شامل جریان شناسی انتخابات، انتخابات فراتر از یک انتخاب، احزاب، جریان‌های سیاسی و قانون مداری، کرسی‌های آزاد اندیشی و نظریه پردازی، از شعار تا واقعیت، فضای مجازی و انتخابات، انتخابات و رأی اولی ها، مشارکت ملی و انتخابات، برجام و انتخابات، فرهنگ و اخلاق انتخاباتی، انتخابات، فرصت و تهدید‌ها و انتخابات و دانشگاه برگزار خواهد شد.

نوری افزود: همچنین در حاشیه این کنفرانس مسابقات فرهنگی و هنری شامل عکس‌های موبایلی در موضوع انتخابات، دلنوشته‌های کوتاه انتخاباتی، اشعار با موضوع انتخابات و حضور مردم و کاریکاتور و کاریکلماتور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.