سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت‌های ورزشی در شهرستان‌های زرد بلامانع است

با اعلام رنگ بندی جدید کرونا در خراسان جنوبی، فعالیت‌های ورزشی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در شهرستان‌های زرد مجاز اعلام شد.

عزیزی مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: در جلسه ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا در خراسان جنوبی و اعلام رنگ بندی جدید شهرستان ها، فعالیت‌های ورزشی در شهرستان‌های با رنگ بندی زرد کرونایی، همچون خوسف، درمیان، سربیشه، سرایان و بشرویه مجاز اعلام شد.

او افزود: همچنین شهرستان‌های نهبندان و قاینات در وضعیت قرمز و زیرکوه، بیرجند، فردوس و طبس در وضعیت نارنجی قرار دارند.

عزیزی ادامه داد: در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان با توجه به انعکاس درخواست‌های متعدد باشگاه داران و ورزشکاران مبنی بر ادامه فعالیت، بعد از طرح و بررسی با توجه به اینکه فعالیت‌های ورزشی در گروه ۳ قرار دارند، فعالیت‌های ورزشی در شهرستان‌های با رنگ بندی قرمز و نارنجی همچنان تعطیل و غیر مجاز اعلام شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: همچنین در این جلسه مقرر شد اسامی ورزشکارانی که برای حضور در مسابقات ملی، منطقه‌ای و بین المللی نیاز به تمرین دارند به وسیله‌ی اداره کل ورزش و جوانان استان به کمیته امنیتی اعلام شود.

او در ادامه گفت: ورزشکاران بعد از معرفی، بر اساس دستورالعمل های بهداشتی اعلامی از سوی دانشگاه علوم پزشکی، در فضای ورزشی با تهویه مناسب و رعایت فاصله گذاری اجتماعی می‌توانند به فعالیت و تمرینات خود ادامه دهند.

عزیزی اظهار کرد: با توجه به لزوم اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا، مدیران باشگاه‌های ورزشی، مربیان، رؤسای هیئت‌های ورزشی و مدیران مجموعه‌های ورزشی عمومی و خصوصی به این مهم توجه داشته باشند و مانند گذشته همراهی کنند تا به زودی شاهد عادی شدن فعالیت‌های ورزشی در تمامی شهرستان‌های استان باشیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان افزود: در شهرستان‌های دارای محدودیت، نظارت و بازرسی‌ها از اماکن ورزشی و باشگاه‌ها همچنان ادامه خواهد داشت و با متخلفین احتمالی برابر ضوابط و مقررات برخورد خواهد شد.

انتهای پیام / س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.