سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیداشدن یک قورباغه غول پیکر در جزایر سلیمان

قورباغه غول پیکری که هم اندازه یک کودک است توسط مرد بومی در جزایر سلیمان پیدا شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پیداشدن یک قورباغه غول پیکر در جزایر سلیمان خبرساز شده است. این قورباغه عجیب که هم اندازه یک کودک انسان است توسط یک مرد بومی با نام «جیمی هوگو» ۳۵ ساله پیدا شد. آقای هوگو در حومه منطقه «هونایرا»، مرکز جزایر سلیمان مشغول شکار خوک وحشی بود که با این دوزیست عظیم الجثه مواجه شد.

در تصاویری که در فضای مجازی منتشر شده در حالی که این مرد محلی این قورباغه را روی پا‌های خود گرفته دیده می‌شود. این قورباغه که به کل ران این مرد را در برگرفته، حدودا ۱ کیلوگرم به نظر می‌رسد. صحنه دیگر در حالی که او قورباغه را در هوا گرفته، طول بدن کشیده آن را نشان می‌دهد.


بیشتر بخوانید


بنا به گفته هوگو این خزنده جهش یافته بزرگترین قورباغه‌ای است که او در عمرش دیده است. او گفت: «این قورباغه هم اندازه یک کودک انسان است. ما این قورباغه‌ها را «مرغ بوته‌ای» می‌نامیم، چون برخی از روستائیان آن‌ها را از مرغ بیشتر دوست دارند، اما این را باید اضافه کنم که صید آن‌ها دشوار است. واقعیتش این است که این قورباغه را چند سگ محاصره کرده و با آن بازی می‌کردند و من موفق شدم آن را صید کنم.»

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۶:۵۰ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
20 سال پیش بیشتر عکس این قورباغه و مردرو تو یه کتاب اطلاعات عمومی دیدم و همین توضیحاتم دربارش نوشته بود که طعمش بهتر از مرغه و البته الان تو خیلی از کشورا از این قورباغه های بزرگ طبخ میشه و طرفدار زیادیم داره..
عمار
۱۱:۴۳ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
تا حالا به طریق آشپزی خودشون پختهتش یا کبابش کرده خوردتش اون بومی های اون منطقه همه چیز خوار هستن .