سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسیج سازندگی پای ثابت خدمت به مردم

مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی از حضور جهاد گران استان در زمینه‌های مختلف عمرانی، بهداشتی و کمک‌های مومنانه در یک سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، هنری مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: با شروع ویروس کرونا، کمبود وسایل بهداشتی در استان احساس می‌شد که به این منظور ۶۰ کارگاه تولید ماسک، گان و لباس‌های حفاظتی در سطح استان با کمک گروه‌های جهادی تاسیس شد و بالغ بر ۶۵۰ هزار ماسک، ۲۵۰ هزار دستکش و بیش از ۸ هزار گان و لباس پزشکی در این کارگاه‌ها تولید شد و به صورت رایگان در بین اقشار و کادر بهداشتی توزیع شد.

او افزود: در بحث جلوگیری از انتشار کرونا بیش از ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان منابع مالی توسط گروه‌های جهادی برای تامین مواد اولیه تجهیزات بهداشتی جذب شد و بیش از ۴۴۵ گروه با هدف کمک در این زمینه، حضور میدانی داشتند.

هنری اظهار کرد: در انتهای سال ۹۹ و با اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، ۴ هزار و ۶۰۰ نفر به انجام خدمات جهادی مشغول شدند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی تصریح کرد: بیش از یک سال است که فعالیت گروه‌های جهادی در سامانه ملی اطلس با هدف گزارش عملکرد گروه‌ها در سامانه ثبت می‌شود که بیش از ۶۸۰ گروه جهادی جغرافیا محور تاکنون فعالیت خود را در این سامانه ثبت کرده اند.

انتهای پیام / ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.