سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پروژه چهار خطه کردن گردنه صلوات آباد سنندج ۸۰ درصد پیشرفت دارد

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان با اشاره به ادامه عملیات اجرایی چهار خطه کردن گردنه صلوات آباد سنندج، گفت: این پروژه در حال حاضر ۸۰ درصد پیشرفت دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، عرفان مرادی مدیرکل راه و شهرسازی کردستان روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح احداث چهار خطه گردنه صلوات آباد به طول ۲۱ کیلومتر بخشی از پروژه بزرگراهی سنندج – همدان است که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و از جمله مطالبات دیرینه مردم سنندج است.

او با اشاره به اینکه این پروژه در سه قطعه تعریف شده است، افزود: قطعه اول آن به طول ۹.۲ کیلومتر تحت پیمان شرکت جهاد نصر کرمانشاه، قطعه دوم آن به طول ۵.۴ کیلومتر تحت پیمان شرکت آوا دژ و قطعه سوم آن نیز به طول ۶.۲ کیلومتر تحت پیمان شرکت جهادنصر کردستان قرار دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان با بیان اینکه ۱۲ کیلومتر از پروژه قبلا به بهره برداری رسیده و هم اکنون مورد استفاده قرار می‌گیرد و پنج کیلومتر دیگر نیز آماده آسفالت است اضافه کرد: در مجموع چهار کیلومتر از مسیر باقیمانده است که امیدواریم با تامین منابع اعتباری لازم بتوانیم در حداقل زمان ممکن پروژه را به بهره برداری برسانیم.

به گفته مرادی، تاکنون برای اجرای این حجم از عملیات ۶۸۵ میلیارد ریال هزینه شده و برای اتمام و بهره برداری از آن ۴۰۰ میلیارد ریال (بدون احتساب تونل‌های چهارگانه) اعتبار مورد نیاز است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.