سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌های قزوین

مهلت ارسال آثار به هشتمین جشنواره رسانه‌های قزوین تا ۱۰ خردادماه تمدید شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، محمدحسین اسماعیلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: آخرین مهلت ارسال آثار در قالب‌های سرمقاله و یادداشت، عکس و گزارش تصویری، گرافیک و صفحه آرایی، تیتر، خبر، مصاحبه، گزارش و تحلیل، کلیپ و ویدئو‌های خبری به هشتمین جشنواره رسانه‌های قزوین ۱۰ خردادماه است و این مهلت به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

اسماعیلی اضافه کرد: پس از ارزیابی آثار توسط هیات انتخاب و داوری، برگزیدگان بخش‌های مختلف ۱۹ خردادماه معرفی و تجلیل خواهند شد.

دبیر شورای اطلاع‌رسانی استان قزوین با اشاره به بخش‌های جشنواره، تصریح کرد: سرمقاله و یادداشت، عکس و گزارش تصویری، گرافیک و صفحه آرایی، تیتر، خبر، مصاحبه، گزارش و تحلیل، کلیپ و ویدئو‌های خبری از بخش‌های این جشنواره است.

وی تاکید کرد: متقاضیان می‌توانند در هر یک از بخش‌های جشنواره حداکثر سه اثر ارسال کنند.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: متقاضیان شرکت در جشنواره باید به تارنمای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین به آدرس ghazvin.farhang.gov.ir مراجعه و برای ثبت‌نام و بارگذاری آثار خود اقدام کنند یا می‌توانند به صورت چاپ شده به دبیرخانه تحویل کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین یادآور شد: آثار ارسالی باید از تاریخ اول فروردین ۹۹ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ در رسانه‌های مکتوب، پایگاه‌های خبری و نمایندگی خبرگزاری‌های دارای مجوز منتشر شده باشد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.