سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز عملیات آبرسانی به منطقه سرسرباز در دزفول 

سرپرست آبفا منطقه دزفول گفت: طرح احداث شبکه آبرسانی به منطقه محروم سرسرباز سیاه منصور این شهرستان با تجهیز کارگاه آغاز شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مصطفی اسماعیل سالم سرپرست آبفا منطقه دزفول گفت: طرح احداث شبکه آبرسانی به منطقه محروم سرسرباز سیاه منصور این شهرستان با تجهیز کارگاه از سوی پیمانکار آغاز شد.

او با بیان اینکه پیگیری برای رفع مشکلات و برقراری زیرساخت‌های لازم و کافی آب و فاضلاب این منطقه در دستور کار قرار دارد، افزود: با وجود استفاده چند ساله از انشعابات غیر مجاز آب در این منطقه البته به دلیل نبود شبکه آبرسانی در منطقه سرسرباز، طبق وظیفه انسانی، هیچ گونه محدودیت و مراحل قانونی برای این انشعابات در نظر گرفته نشده است.

مصطفی اسماعیل سالم ادامه داد: برقراری شبکه مدرن آبرسانی جزو اولویت‌های مجموعه شرکت آبفا خوزستان است و این منطقه از مناطق تازه تاسیس است و قبل از انجام زیرساخت‌های لازم برخی ساکنان مناطق مختلف شهرستان در این منطقه ساخت و ساز خارج از چهارچوب داشته‌اند.

سرپرست آبفا منطقه دزفول با بیان اینکه انجام اقدامات عمرانی در این منطقه نیازمند ساز و کار و مراحل اداری بود و همین موضوع باعث مشکلاتی در امر خدمات رسانی به اهالی منطقه شد، تصریح کرد: عمده‌ترین مشکل ما درخصوص برقراری شبکه آبرسانی همین مورد بوده که در آستانه رفع آن هستیم.

مدیر آبفا دزفول گفت: طرح احداث شبکه و انشعابات منطقه سرسرباز سیاه منصور بعد از انجام مناقصه تعیین پیمانکار شده و پیمانکار نیز تجهیز کارگاه کرده که با مساعدت سرپرست شرکت آبفا خوزستان، ابلاغیه اجرای طرح برای پیمانکار نیز صادر شده است و بزودی با تزریق اعتبار لازم به طرح، عملیات اجرایی آن آغاز و مردم این منطقه از آب سالم و بهداشتی که حق طبیعی آن‌ها است، بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.