مدیر آب و فاضلاب منطقه دزفول گفت: هفت طرح آبرسانی با صرف ۹۶۰ میلیارد ریال برای رفع مشکل آب در مناطق مختلف دزفول اجرا شد.

حسین سعادتی فر گفت: دستگاه کدورت زدای شهر سالند با صرف اعتباری افزون بر ۵۰۰ میلیارد ریال نصب و بهره برداری شد.

او می‌گوید: اجرای خط انتقال ۴۰۰ میلیمتری به طول هزار و ۵۰۰ متر برای رفع تنش آبی مسکن مهر زیباشهر با حفر ۲ حلقه چاه و صرف ۴۰ میلیارد ریال اعتبار صورت گرفت و حفر یک حلقه چاه در مصلای نمازجمعه و رفع تنش آبی مراکز مصرف در جاده بن جعفر با صرف ۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیز انجام شد.

مدیر آب و فاضلاب منطقه دزفول با اشاره به حفر ۲ حلقه چاه در تصفیه خانه جنوب و رفع قسمتی از تنش آبی موجود در جاده شمس آباد با صرف ۸۰ میلیارد ریال اعتبار گفت: ۲ باب مخزن و خطوط انتقال ایجاد و چاه و ایستگاه پمپاژ پنج روستای دهنو، خوزینه باقر، عبدعون، بنه حاجات و بنه عاطی با صرف اعتباری افزون بر ۷۰ میلیارد ریال تجهیز شدند.

به گفته او رفع تنش آبی روستا‌های ماهوربرنجی سفلی و علیا، روستای میدان با حفریک حلقه چاه و تجهیز آن، اجرای خط انتقال ۱۵ کیلومتری و اصلاح و نوسازی ۱۶ کیلومتر شبکه داخلی سه روستا با صرف ۶۲۰ میلیارد ریال اعتبار، حفر و تجهز یک حلقه چاه در شهر میانرود و اجرای یک کیلومتر خط انتقال با اعتباری افزون بر ۵۰ میلیارد ریال از دیگر طرح‌های اجرا شده در حوزه آب دزفول است.

 عملیات احداث مخزن و بازسازی تاسیسات روستای شهید کریمی با ۳۵ میلیارد ریال اعتبار، احداث ساختمان سرچاهی چاه کهنک با ۳۵ میلیارد ریال و حفر و تجهیز یک حلقه چاه برای روستای گاومیش آباد شرقی با ۳۰ میلیارد ریال اعتبار آغاز شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.