سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهتزاز  پرچم فلسطین در اهواز

پرچم فلسطین همزمان با سایر نقاط کشور به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس در حمایت از ملت مظلوم فلسطین در اهواز به اهتزاز درآمد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آیین اهتزاز پرچم فلسطین همزمان با سراسر کشور و دیگر کشور‌های اسلامی در آخرین جمعه ماه رمضان و با مناسبت روز جهانی قدس در اهواز برگزار شد.

هرسال در روز جهانی قدس راهپیمایی باشکوهی در سراسر جهان و ایران اسلامی برگزار می‌شود، اما امسال با توجه به خطر ناشی از شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا، این راهپیمایی امسال برگزار نشد.

در حاشیه این آیین عبدالجمال مقدم قهرمان خوزستانی، با حرکت نمایشی باتوپ، حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام کرد.

جمعی از مسوولان خوزستان نیز در حاشیه این آیین با حضور در گلزار شهدای گمنام اهواز نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

اهتزاز پرچم فلسطین در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، برگزاری پویش‌های مردمی و همچنین برنامه‌های مختلف در فضای مجازی از اقداماتی است که امسال به عنوان جایگزین راهپیمایی در دستور کار قرار گرفته است.

اهتزاز پرچم فلسطین ابتکاری است که پارسال به دلیل محدودیت کرونایی از سوی کمیسیون حقوق بشر اسلامی انگلیس پایه گذاری و با استقبال مسلمانان سراسر جهان روبه‌رو شد.

انتهای پیام/م

برچسب ها: روز قدس ، ماه رمضان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.