سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام مسئولان خوزستان به مناسبت روز جهانی قدس

مسئولان خوزستان به مناسبت روز جهانی قدس پیام‌های جداگانه‌ای صادر کردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مسئولان و روسای دستگاه‌های اجرایی در استان خوزستان پیام‌های جداگانه‌ای به مناسبت بزرگداشت روز جهانی قدس صادر کردند.

روز جهانی قدس، مظهر ظلم ستیزی و وحدت امت اسلامی

حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی رئیس کل دادگستری استان خوزستان در پیامی روز جهانی قدس را گرامی داشت.

متن پیام به شرح ذیر است:

بسمه تعالی

روز جهانی قدس، مظهر ظلم ستیزی و وحدت امت اسلامی است که بی تردید ذره‌ای از مقاومت و ایستادگی در برابر جنایات رژیم اشغالگر قدس عقب نشینی نخواهند کرد و به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) این ظلم و جنایت باقی نخواهد ماند و مقاومت پیروز خواهد شد.

این روز بزرگ و تاریخی که یادگار و میراث ارجمند امام راحل (ره) است، مرهمی بر درد‌ها و آلام ملت مظلوم و ستم دیده فلسطین و گامی بلند در جهت خنثی سازی توطئه‌های اخیر و تحقق آرمان آزادی و رهایی کامل قدس شریف از چنگال اشغالگران صهیونیست خواهد بود.

اینجانب ضمن گرامیداشت این روز بزرگ، در آستانه روز جهانی قدس، امسال اگر چه ملت عزیز ایران و جهان به دلیل شرایط خاص و درگیر با ویروس منحوس کرونا توفیق حضور در راهپیمایی این یوم الله را ندارد. ولی اقدامات جنایت بار رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی و دیگر کشور‌های اسلامی و حمایت حامیان غربی، عربی آنان را محکوم کرده و حمایت و همبستگی خود را از مسلمانان بی دفاع فلسطین اعلام می‌دارید، امیدوارم بزودی شاهد آزادی قدس شریف از چنگال رژیم اشغالگر صهیونیستی و از میان رفتن بساط ظلم و جنایت گروه‌های تروریستی، افراطی و تکفیری و حامیان آنان در کشور‌های اسلامی خواهیم بود.

مردم بی دفاعی که با مشت‌های گره کرده از سرزمین شان دفاع می‌کنند

پیام محمدطلا مظلومی نماینده مردم شریف بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی به مناسبت روز جهانی قدس شریف

بسم الله الرحمن الرحیم

امروز مسئله‌ی فلسطین شاخص میان پایبندی به اصول انسانی و ضدیت با اصول انسانی است. رهبر معظم انقلاب «مدظله‌العالی»

اگر روزی در جهان اسلام برای تظلم خواهی و فریادرسی مسلمانان در برابر جورو ستم و تجاوز وحشیانه رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی وجود داشته باشد، به مانند روز قدس این یادگار گرانقدر حضرت امام (ره) وجود ندارد نامگذاری و تعیین روز قدس، اوج بصیرت و تدبیر آن بزرگ مرد تاریخ برای حمایت از حقوق مسلم مردم فلسطین در دفاع از سرزمین و اعتقاداتشان است مردم بی دفاعی که با مشتهای گره کرده در برابر سلاحهای اهدایی شیاطین شرق و غرب همه هستی خود را تقدیم تا دین خود و سرزمین مقدسشان از لوث شرارت مصون بماند.

امروزه بیش از هر دوران دیگری ثمره و نتیجه نهال کاشته شده توسط حضرت امام خمینی (ره) را در منطقه و در محور مقاومت می‌بینیم که ابرقدرت‌های جهان و دنباله‌روهای منطقه‌ای آن‌ها توان نادیده گرفتن این قدرت و رهبری این محور، یعنی جمهوری اسلامی ایران را ندارند و می‌دانند که با این تدبیر و درایت، مسئله فلسطین به مسئله و خواست دنیای اسلام و همه آزادیخواهان جهان تبدیل شده و می‌رود تا بساط رژیم کودک کش منطقه همچون اربابانشان برچیده شود.

امسال گرچه راهپیمایی روز جهانی قدس به شکل سال‌های گذشته برگزار نمی‌شود و با توجه به مسأله شیوع جهانی ویروس کرونا مردم ما حسب تصمیم مسئولان ستاد ملی مبارزه با کرونا عمل خواهند کرد، اما این روز هیچ‌گاه از یاد و اذهان مسلمانان جهان پاک نخواهد شد و ملت بیدار ما نخواهد گذاشت اهمیت مسئله فلسطین و مظلومیت قدس شریف در سایه بحران جهانی کرونا مغفول واقع شود.

با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه روزه‌داران عزیز، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عظیم الشأن آزادسازی قدس شریف، جبهه مقاومت و سپاه قدس و تاکید بر لزوم انسجام محور مقاومت تحت رهبری امام المسلمین حضرت آیت الله خامنه‌ای تا آزادی قدس شریف و در حمایت از حقوق از دست رفته ملت فلسطین محکم و استوار خواهیم ماند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.